“Vi var to personer i går kveld.”
Anmeldelse av Risør Fiskemottak

Risør Fiskemottak
Vurdert som nr. 5 av 20 Restauranter i Risør
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Vi var to personer i går kveld. Hadde kremet fiskesuppe og en med tomatisert skalldyr suppe. Fantastisk og meget god service. Skal tilbake dersom vi besøker Risør igjen

Takk, asbjorn9

Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

For ei herlig perle! Vi kom over den på en spankuleringsrunde og endte opp med å ta middagen her en kveld. Vi ankom med hund, og fikk sitte ute med hunden. Ble kjapt hjulpet av svært hyggelige servitører.

På kvelden fikk man det siste av kveldssol her, mens man sitter veldig skjermet for vind. Stort pluss for mango ipa på tapp!

Vi bestilte begge fiskesuppe, og det er en av de mest fyldige suppene jeg har smakt. Masse masse hvit fisk og godt med reker.

Et par små minuset bare.. Suppen var ikke særlig kremet, var litt tynn og det var synd. Det var heller ikke noe rød fisk i suppen, og ingen blåskjell.. så det var litt skuffende. Ellers var suppen veldig god på smak.

Kunne absolutt prøvd igjen.

2  Takk, CecilieLeidland
Anmeldt 28. september 2019 via mobile enheter

Risørrøre har to nye gigafans! Løp og kjøp om du er i nærheten av fiskemottaket! Dessuten er ferske og varme fiskekaker helt umulig å ikke ta med seg i hånden.
Hyggelig betjening og god service også.

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, AnneNesheim
Anmeldt 11. desember 2018

Ferskere blir det ikke. Rett fra fiskerne og inn i disken. I tillegg finner du loff, tilbehør, varme fiskekaker, og catering :D

Takk, Gry P
Anmeldt 8. august 2018

Dette er blitt tradisjon for oss - lunsj med Risørreker og hvitvin.
Deilig sted å sette seg ned og la verden surre på utsiden. Blid og koselig betjening, selv etter en lang sommer med mye sommergjester.
Maten smakte fortreffelig som vanlig.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, Tiara245

Reisende som så på Risør Fiskemottak, så også på

Har du vært i Risør Fiskemottak? Del dine erfaringer!