“En av sommerens beste matopplevelser. ”
Anmeldelse av Risør Fiskemottak

Risør Fiskemottak
Vurdert som nr. 5 av 20 Restauranter i Risør
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat, i fine omgivelser. Både blåskjell og skalldyrsuppe var helt topp. Dette stedet egner seg både til lunsj og middag.

Takk, Inspire03594497361

Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Vi var 5 personer . 2 stk bestilte «Fish and Chips» som var veldig bra . Vi andre bestilte « Dagens» som var pannesteilt kveite. Fisken var tørr , potetene rå og erter pure var kald. De kunne i tillegg ikke servere et glass hvit vin til maten , for det var det tomt av. Rett og slett en elendig restaurant opplevelse .

Takk, Departure27005052773
Anmeldt 17. juli 2021

Flott utested med super mat. Spist her to ggr. Hyggelig og passe rask betjening. Skalldyrplatå kan virkelig anbefales. Rikelig med nydelig sjømat.

QR kode bestilling andre gang vi var her- skjønte ikke hvorfor servitør aldri kom, da vi fikk personlig bestille ved første besøk.

Takk, tisk96
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Vi var to personer i går kveld. Hadde kremet fiskesuppe og en med tomatisert skalldyr suppe. Fantastisk og meget god service. Skal tilbake dersom vi besøker Risør igjen

Takk, asbjorn9
Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

For ei herlig perle! Vi kom over den på en spankuleringsrunde og endte opp med å ta middagen her en kveld. Vi ankom med hund, og fikk sitte ute med hunden. Ble kjapt hjulpet av svært hyggelige servitører.

På kvelden fikk man det siste av kveldssol her, mens man sitter veldig skjermet for vind. Stort pluss for mango ipa på tapp!

Vi bestilte begge fiskesuppe, og det er en av de mest fyldige suppene jeg har smakt. Masse masse hvit fisk og godt med reker.

Et par små minuset bare.. Suppen var ikke særlig kremet, var litt tynn og det var synd. Det var heller ikke noe rød fisk i suppen, og ingen blåskjell.. så det var litt skuffende. Ellers var suppen veldig god på smak.

Kunne absolutt prøvd igjen.

2  Takk, CecilieLeidland

Reisende som så på Risør Fiskemottak, så også på

Har du vært i Risør Fiskemottak? Del dine erfaringer!