“Mat besøk”
Anmeldelse av Brasseri Krag

Brasseri Krag
Vurdert som nr. 16 av 23 Restauranter i Risør
Anmeldt 12. juli 2020

Her spiste jeg den beste burgeren Jeg noen gang har spist
Har du lyst på en fantastisk burger opplevelse så er dette stedet for deg

Takk, 196edvardk

Anmeldt 1. juli 2020

I stekende varme var det godt å sitte i skyggen å bli vartet opp av hyggelige servitører. Maten var middels og bør gjerne oppgraderes.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, Matglad
Anmeldt 14. juni 2020 via mobile enheter

Her under ser dere bilder av "Club Sandwich" og "Rekesmørbrød". For det første, er dette en kebab og pizzasjappe skjult bak et fancy navn... For det andre, er det som å spise på et gatekjøkken. Servitøren kunne ikke norsk engang godt nok til å forstå oss...

Club Sandwich? Toast med ost og skinke. Med pommes krydra med grillkrydder, ferdigaioli og ellers en tørr usmakelig måte..

Rekesmørbrød? Servert i salatbolle. Usikker på om det er firstprice eller fiskemannens reker i lake vi fikk servert. En av de var det.. Samme kan det egentlig være. Da skiva i bunnen er gjennomvåt av lake.

Kommer til sørlandsby, som Risør. Da bør man ivartfall kunne by på reker. Men greit! Siste gangen vi spiser her....

Dato for besøk: juni 2020
2  Takk, colinfossengen
Anmeldt 24. juli 2019

Kom ved åpning. Da var det ikke slått på taklys ennå, så litt kald stemning. Stolene er veldig smale, så ikke for de med hofter/lår. Flyttet meg til benk og det var ok. Veldig spennende meny! Hyggelig servitør. Maten kom innen rimelig tid. Bestilte burger med parmesan poteter og aioli: Veldig god porsjonstørrelse. Potetene og aiolien var gode. Burgerbrødet kjempegodt! Osten smakte ingenting. Pestoen tror jeg er ferdigkjøpt - smakte samme som Pizzabakeren sin; alt for salt. Selve burgeren var heller ikke imponerende, smakte ikke hjemmelagd hvertfall. Doen kunne trengt en oppgradering... Litt morsomt at det tilbys kluter for å tørke hendene (fancy) når rommet ellers er utdatert og det står billigsåpe på vasken (den luktet forøvrig veldig godt, så ikke noe galt med den, bare så litt shabby ut. Invester i en dispenser?) Alt i alt så ble jeg ikke superimponert, men kan godt gi de en sjans til :) Servitøren var som sagt veldig hyggelig og jeg likte at jeg fikk vann i mugge og ikke bare i glass. Hun husket også å spør hvordan maten smakte før jeg var ferdig, noe jeg ikke har opplevd de siste gangene jeg har spist ute hverken i Kragerø eller Kristiansand.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Hansen878
Anmeldt 18. september 2018 via mobile enheter

Jeg stakk innom for en kaffe på dette stedet. Jeg ble veldig overrasket da man ikke kunne betale med kort, kun kontant. Personale var veldig hyggelig og ville spandere kaffen siden jeg ikke hadde med kontanter, men minibank var rett oppe i gata.

Utover kaffe og kake har stedet en enkel meny varierte småretter.

Takk, Erlend1973

Reisende som så på Brasseri Krag, så også på

Har du vært i Brasseri Krag? Del dine erfaringer!