“Bouillabaisse”
Anmeldelse av Stangholmen Fyr

Stangholmen Fyr
Vurdert som nr. 14 av 23 Restauranter i Risør
Beskrivelse: Sommerrestaurant med vekt på sjømat.
Beskrivelse: Sommerrestaurant med vekt på sjømat.
Anmeldt 13. juli 2020

Veldig sjarmerende sted. Har alltid vært. Men bouillabaissen endrer seg med årene og kokkene. Tips til kjøkkenet: vær mer varsom med saltet, for suppen er sterkt krydret, og for mye salt slår sjømaten ihjel. Tips 2: til en sterkt krydret (og litt for salt) suppe er det fint med god pariserloff, som ble servert, men igjen, ettersom suppen er sterkt krydret, vil det være bedre smaksbalanse med rent smør, mildt hvitløkssmør eller lignende, i stedet for sterkt og salt kryddersmør. Riesling var nydelig til. Så: Disse tips i beste mening! Dra til Stangholmen og få en kulinarisk opplevelse i fantastiske omgivelser!

1  Takk, kirstenwiingaardg

Anmeldt 11. juli 2020

Lørdag ettermiddag tok vi turen til Stangholmen. Vi ankom og så det var fullt og måtte rydde bordet selv
Fikk endelig tak i personale og de kom og vasket bordet
Drikke og mat ble bestilt og etter 15 min kom drikke på bordet.
Spurte flere ganger etter hvor maten ble av men fikk beskjed om at kjøkkenet jobbet så fort de kunne.
Etter en stund kom servitøren og sa bordet hadde blitt kansellert. De fikk beskjed om å sette igang maten på nytt.
Hvis dette er servicen dere går for i sommer er det mange som velger andre steder å spise.

Takk, Hennie N
Anmeldt 11. juli 2020

Sykt dårlig service. Over en time å vente på maten.Ingen oppfølging av servitør Synd når det er en flott plass .

1  Takk, lisemk2016
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Veldig lang ventetid på å få bestille både mate og drikke, Sure og stressa servitører. Mat helt ok, men ikke verdt turen.

1  Takk, ksorken
Anmeldt 28. juli 2019 via mobile enheter

Stangholmen er utrolig flott sted. Her kan du velge om du vil sitte i solen eller under en lun parasoll. Du kan få sjøutsikt, og du kan få havutsikt. I løpet av sommersesongen har vi vært innom 3 ganger, og alle gangene var vi fornøyde. 2 av de kun for leskende drikke, men 3 gangen middag for familien. Vi gikk da for pizza og blåskjell. Blåskjellene var utrolig gode!

Litt trekk får personalet i år, syntes ikke det er OK at de starter med å rydde av bordet mens flere sitter å spiser. Det demper stemningen rundt bordet veldig.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, HegeNilsen

Reisende som så på Stangholmen Fyr, så også på

Har du vært i Stangholmen Fyr? Del dine erfaringer!