“En perle, men mat og service dessverre på bunn nivå”
Anmeldelse av Stangholmen Fyr

Stangholmen Fyr
Vurdert som nr. 13 av 20 Restauranter i Risør
Beskrivelse: Sommerrestaurant med vekt på sjømat.
Beskrivelse: Sommerrestaurant med vekt på sjømat.
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Stangholmen pleier å være en fast stopp i sommerferien. Men nivået må kraftig opp skal vi komme tilbake. Service langt under pari, enkle ting ble ikke gjennomført. Prisene er stive og da forventer du noe annet. Spiste de dårligste kamskjellene jeg noen gang har smakt. Biffen var grei, men grønnsaker og tilbehør var smakløst og kjedelig. Det er synd for Stangholmen er en perle i skjærgården

3  Takk, trondk540

Anmeldt 17. juli 2021

6 familiemedlemmer alder 14-51 spiste på Kroa lørdag ettermiddag ca kl 20:00.
Tafeværburger bra, Fritert snacks med tortillachips og dip til 189,- kr liten opsjon, Stangholmen pizza bra, ørretburger tørr, skalldyrtallerken med marinerte reker, krepsehaler, noen få blåskjell men CRABSTICKS i skalldyrsalaten er ikke å foretrekke. Trekker ned med billig focacciabrød uten aioli, dressing innkjøpt på storflaske ikke god.
Service helt elendig, måtte be om bestikk 5 minutter etter maten var servert og i ferd med å bli kald, da etter å ha spurt om dette ved serveringen først. Unge servitører som ikke hadde gjort seg kjent med hverken drikkemeny eller meny. Måtte purre på øl 3 ganger dessverre. Ikke fullt så de kan skylde på dette heller. Har mye å gå på her, spiste på restauranten i fjor som var bra.

1  Takk, 207larsj
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Måtte vaske og ryddet bordet vårt selv, da det var umulig å få kontakt med betjeningen. Utrolig lang ventetid, måtte hale inn servitørene, som var sure og irriterte. Vi ventet i 45 minutter på drikke. Vi ventet ytterligere 90 minutter på mat for å så måtte purre på maten og få beskjed om at den var glemt.
Da vi først fikk maten var pizzaen understekt og kyllingsalaten så ut som kebabkjøtt med mais. Ikke bestill kylling salaten!! Den var utrolig ekkel.
Betjeningen fortsatte å være frekke og mente jeg ikke hadde rett til å sende tilbake kyllingsalaten fordi ingen hadde gjort det før meg. På bestikket jeg fikk var det gammel løk, da jeg spurte om jeg kunne få nytt bestikk sa ikke servitøren unnskyld en gang.
Dette er faktisk den verste restaurant opplevelsen jeg har hatt i mitt liv. Det var konstant ubehagelig og ødela en ellers veldig fin dag. Jeg skal aldri tilbake hit igjen, noe som er leit gi og med at jeg har spist på Stangholmen i 10 år.
Dag (eier) burde ta noen seriøse tiltak her, man kan ikke belage seg på at folk kommer uansett. Fortsetter det sånn gidder ikke folk å komme tilbake.

8  Takk, 547kajal
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Kroa på Stangholmen har i år igjen stor mangel på kompetente servitører. Et par flinke, men resten er totalt apatiske. Når man endelig får kontakt, er alt glemt hvis noen andre henvender seg. Mangler drikke, glemt ditt oversett datt. Synd, for det er et flott sted. Mangel på service og verdens lengste ventetid gjør at veldig mange drar rett til byen. Orker ikke irritasjonen. Det burde vært øvd litt på forhånd, når man har skolebarn som "servitører"

1  Takk, tisk96
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Veldig fin liten øy med ubeskrivelig vakker utsikt og vakker beliggenhet. Fine restauranter og nydelig badeplass. Sjarmerende båttur ut til øyen med en fin liten båt. Denne turen anbefales på det sterkeste.

2  Takk, kinekring

Reisende som så på Stangholmen Fyr, så også på

Har du vært i Stangholmen Fyr? Del dine erfaringer!