“Dårlig og dyrt”

Vurdert som nr. 2 av 19 Restauranter i Risør
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 6. juli 2018 via mobile enheter

Dette stedet har nydelig beliggenhet, men dårlig og rotete service og smakløs mat. Vært der flere ganger, dårlig hver gang. Her trengs det skjerpings.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, kpgang

Anmeldt 20. juni 2018 via mobile enheter

Er stadig der og spiser. Beste maten i Risør .
Mest fiskeretter,men også noen kjøttretter + pizza og hamburger

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Adventurer147456
Anmeldt 12. mai 2018

Bra meny og god mat. Hyggelig personale. Nydelig fiskesuppe med godt brød og smør som tilbehør. Var god plass midt i mai måned.

Dato for besøk: mai 2018
3  Takk, Merogmer
Anmeldt 22. april 2018 via mobile enheter

Det bla kjøpt to stk Pepperbiff å de ble vi enige om var den beste biffen vi har fått. Helt klart verdt penga og litt til

Dato for besøk: april 2018
3  Takk, Marius K
Anmeldt 12. mars 2018 via mobile enheter

Etter å ha besøkt Kast Loss i mange år og med gode opplevelser, ble dagens besøk en skuffelse. Min favoritt gjennom mange år, har vært fiskesuppen. Det er en curry fiske/skalldyrsuppe med mye god smak og et trygt valg. Dog, denne gangen var en en skikkelig nedtur! Vi var 2 som bestilte suppen og gledet oss,. Fikk servert suppen men helt klinisk ren for fisk. Snakket med servitøren og vedkommende sa hun skulle ta det med kokken. Vi ventet og ingen ting skjedde. Servitøren kom deretter med regningen. Det er lov å gjøre feil, men da bør man også kunne forvente at dette rettes opp. Det var få mennesker i restauranten, slik at man kan ikke skylde på at det var mye å gjøre. Synes dette var trist, da tidligere erfaringer har vært positive.

Walter

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Walter P

Reisende som så på Kast Loss, så også på

Har du vært i Kast Loss? Del dine erfaringer!