“God mat og hyggelig atmosfære”
Anmeldelse av Kast Loss

Kast Loss
Vurdert som nr. 2 av 19 Restauranter i Risør
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 4. september 2018

En skikkelig hyggelig restaurant på brygga med hyggelig betjening og god mat.
Med priser midt på treet var dette et trivelig besøk.

Takk, joombie2015

Anmeldt 4. august 2018 via mobile enheter

Hadde Gordon Ramsey kommet hit med programmet sitt. Hadde han gått etter dag 1, og skjønt at her er det ikke håp blant kokkene!
Fra spøk til alvor. Her var det ikke mye bra. Servitørene var dog hyggelig. Men maten var skuffende. Når du bestiller en pepperbiff til 320.- så forventer jeg kvalitet. En fettklump uten smak av pepper eller noenting, som ikke kom medium stekt som bestilt var ikke innafor. Sausen ble igjen på kjøkkenet..

Potetene kom 15 minuttene etter biffen var servert. Og jeg var ferdig spist, og fikk dermed ikke smakt på disse! Hit skal jeg aldri igjen. ALDRI
Samtlige gjester på 10 var ikke fornøyde!

1  Takk, Håkon P
Anmeldt 2. august 2018 via mobile enheter

Herlig å sitte her å nyte sommerlivet i Risør med en iskald øl i frostet glass!
Her var det hyggelig folkeliv, hvor man også kunne følge med båttrafikken i gjestehavna. Betjeningen hadde mye å gjøre, men de var hyggelige og jobbet hardt. Når vi endelig fikk pizzaen vi hadde bestilt, var den noe av den beste vi har smakt.
Her kommer vi garantert tilbake neste gang vi kommer til Risør!

Takk, Liv Grete Øyan M
Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

Blåskjell var overkokt og gummierte, og var elendige. Bra pommes frittes men de kom kun med vanlig majones. Tagliatelle kom 30 minutter etter blåskjellene, etter først en feilleveranse av fish and ships. Heller ingen høydare. Vinen var en fransk chardonnay som var direkte sur, men til 4,5x polpris. Absolutt ingen forståelse fra kelneren. Her skal vi aldri mer!

2  Takk, Bjørn Campbell P
Anmeldt 7. juli 2018 via mobile enheter

Meget god fiskerestaurant med hyggelig betjening. Mange gode fiskeretter, noen få kjøttreetter. Anbefales. Bra vinliste, synd at de har glemt å handle inn.

Takk, Ropie

Reisende som så på Kast Loss, så også på

Har du vært i Kast Loss? Del dine erfaringer!