“Skuffende opplevelse”

Vurdert som nr. 2 av 23 Restauranter i Risør
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Var der ved 1300 tiden på en fredag i juli. Ventet 15min på å få bestille, og deretter ca 1 time på maten. Når maten først kom var salaten vasstrukken og fiskesuppa nesten uten fisk og skalldyr.
Veldig skuffende...

1  Takk, R540AQ

Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Til tross for at det var særdeles hektisk for de ansatte, så ble vi mottatt ved døren, og ivaretatt ved bordet, på en særdeles imøtekommende måte. Maten, sjokoladefondanten og vinen var nydelig, og servicen upåklagelig! Fantastisk!

Takk, BirgitO11
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Vi var to personer som spiste middag der en travel sommerkveld. Unge «sommerjobberservitører» uten all verdens kunnskap men som var positive og ivrige i tjenesten gå oss grei service. Maten vår, and og kveite smakte riktig bra.

2  Takk, oddvarf2017
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Etter en times ventetid på maten var skuffelsen desto større. Burgeren var tørr og uten saus. Den etter egen meny ‘berømte fiskesuppen’ smakte som kokken hadde mistet hele karrikrydderet i suppen, noe som kamuflerte andre smaker effektivt.

Takk, RuneD62
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Besøkte restauranten i juli 2020 for lunsj. Bestilte husets lunsjfiskesuppe med blåskjell og fisk. Den var rødlig, og smakte godt, krydret med bl.annet karri. Brødet vi fikk til var baguetter, her kunne de med fordel valgt et mer spennende alternativ. Travelt kjøkken, på en populær restaurant. Fransktalende voksen kokk gir et kvalitetsstempel.

Takk, Gro Mette B

Reisende som så på Kast Loss, så også på

Har du vært i Kast Loss? Del dine erfaringer!