“Tragisk”

Vurdert som nr. 2 av 23 Restauranter i Risør
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 13. juli 2020

Veldig god mat, men elendig servitører, glemmer maten til enkelte 3 ganger på rad. Tragisk sted!!!!!

Takk, robinwP3477NX

Anmeldt 13. juli 2020

Verste restaurantbesøket jeg har hatt. Tok over 1,5 time og få maten, og når den først kom var en av rettene glemt. Mens vi ventet på maten kom ikke servitøren bort en gang for å informere om lang ventetid. Ble heller ikke spurt om mer drikke da alle var tomme i glassene

Takk, mtelin
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Om du har dårlig tid, styr unna Kast Loss. Ventet 1,5 time uten noen oppfølging og maten har fortsatt ikke kommet. Helt uakseptabelt! Blir veldig lenge til neste gang.

Takk, 1968dagt
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Var der ved 1300 tiden på en fredag i juli. Ventet 15min på å få bestille, og deretter ca 1 time på maten. Når maten først kom var salaten vasstrukken og fiskesuppa nesten uten fisk og skalldyr.
Veldig skuffende...

1  Takk, R540AQ
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Til tross for at det var særdeles hektisk for de ansatte, så ble vi mottatt ved døren, og ivaretatt ved bordet, på en særdeles imøtekommende måte. Maten, sjokoladefondanten og vinen var nydelig, og servicen upåklagelig! Fantastisk!

Takk, BirgitO11

Reisende som så på Kast Loss, så også på

Har du vært i Kast Loss? Del dine erfaringer!