“Skuffet”

Vurdert som nr. 2 av 23 Restauranter i Risør
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Vi var 4 som spiste. En av to fikk pizza samtidig som vi fikk husets fiskesuppe og biff. Fiskesuppen manglet brødet, og biffen manglet potene. Etter å ha etterlyst den siste pizzaen kom denne, sammen med potetene. Brødet så vi aldri.
Oppturen var en flaske god rødvin som gjorde at vi holdt ut......

Takk, ezp1-65

Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Vi var flere som dro hit fordi vi fikk høre at de hadde ok pizza. Det hadde de. Ellers svært lite oppmerksomme kelnere. Hyggelig uteservering.

Takk, John_M_B_L
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Flinke unge servitører taklet stor pågang på en imponerende måte. Blide og oppmerksomme. Fin beliggenhet så en hyggelig middag samlet sett. Helt ok mat. Burger fikk tommel opp av tenåringene. Fiskesuppe smakte litt mye karri, men bra med fisk.

1  Takk, tinakfjeld
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Styr unna dette stedet. Angus burger som var i hjel stekt, brent på toppen og knusk tørr. Etter vi fikk maten var det ingen som ga oss noe oppmerksomhet. Og da vi ga tilbakemelding til hun som serverte var hun likegyldig.

2  Takk, 720s_lvia
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

God mat og super god service av servitørene
Helt klart den beste maten vi spiste i løpet av 3 dager i Risør
Spiste både lunsj og middag her, men prøvde 4 andre steder og

1  Takk, 828heget

Reisende som så på Kast Loss, så også på

Har du vært i Kast Loss? Del dine erfaringer!