“Tidenes skuffelse - dra et annet sted.”
Anmeldelse av Kast Loss

Kast Loss
Vurdert som nr. 4 av 20 Restauranter i Risør
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Jeg hadde booket bord til 7 stk, da vi kom til restauranten fikk vi plutselig to bord. De nektet å gi oss et langbord sammen. Videre var alle servitørene ekstremt uproffe og visste ikke hva de hadde på egen meny. Maten var ikke god og hele opplevelsen i seg selv var utrolig skuffende. Anbefales virkelig ikke. Hadde det vært mulig å gi null stjerner hadde jeg gjort det.

2  Takk, 547kajal

2024 av 209 anmeldelser

Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god mat og mange stjerner til kjøkkenet. Dessverre trekker svært rotete service veldig ned.

- hvitvin og rødvin i samme glass
- Ingen kunnskap om husets viner
- manglende rydding
- hovedrett servert uten bestikk
- espresso var filterkaffe i espressokopp
- generelt mye rot.

Hvis servitørene får skikkelig opplæring så har stedet masse potensiale.

1  Takk, Haavard Leopold S
Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Pizza med speket laks. Veldig god!.
Pizza med reker og spizy salami. En favoritt. Skikkelig smaksopplevelse.

Litt mnus for lang ventetid, forvirra sommer vikarerer og dårlig rengjøring på toalettene.

Takk, Excursion50352617477
Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

En middels matopplevelse, i lokaler med sjarm.
Forrett: blåskjell som var greie, men litt kjedelige i smak.
Hovedrett: Kveite som smakte bra, men veldig stor forskjell i størrelse på fiskestykkene som ble servert. Dette trekker ned. Lysingen som ble servert var noe tørr.
Desserter: valgte vi litt forskellige,
men, men stort sett skuffende.
Alt i alt litt skuffende besøk, hvor vi opplevde servitørene som hyggelig, men uerfarene.

Takk, groeseth
Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig å lun atmosfære. Vi bestillte 2 pizzaer til barna. Veldig gode. En biff til ftuekup. U. T bestillte blåskjell dampet i hvitvin smak av chili og hvitløk. Anbefales. Meget god mat.

Takk, Psnp1

Reisende som så på Kast Loss, så også på

Har du vært i Kast Loss? Del dine erfaringer!