“Steg opp fra i fjor”

Vurdert som nr. 4 av 20 Restauranter i Risør
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Har besøkt stedet hver sommer I flere år. Denne sesongen treffer de blink med ny og forbedret pizzameny. Prøvde flere forskjellige pizzaer, og alle er veldig gode. I år er det absolutt verdt turen. Litt tam service år etter år med lite oppmerksomme kelnere som trekker ned. Hyggelige iallefall, det skal de ha.

Takk, John_M_B_L

Anmeldt 4. august 2021

Grei ung dame tok opp bestilling. Hadde desverre for dårlig opplæring i jobben sin. Bestilte lammeskank og ønsket en passende øl til denne. Spurte etter en porter men hadde nok aldri hørt navnet tidligere, så det ble dessverre en lokal pilsner av tre valg av øl til lammeskanken. Saus og tilbehør til maten var bra men ikke lammeskanken som spratt rundt på talerken under prøve på å få gaffel og kniv til å bite på den. Dårlig behandling av et fint kjøttstykke. Konas fiskemiddag var bra.

Takk, steinar s
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Perfekt mat!
Vi hadde fiskesuppe, den var heeelt fortreffelig. vi hadde også en barnemeny med hamburger og pomfri, den var også veldig godt i følge barnet.
Vi hadde også en biff med peppersaus og fløtegratinertepoteter. Denne var helt perfekt.
Alt i alt, alle som spiste der var over gjennomsnittet fornøyde.

Takk, aijmartine_
Anmeldt 31. juli 2021

Her kommer det en liste over hva som var dårlig og bra;

Dårlig:
- tok ca. en mannsalder å få bestilt mat og drikke.
-drikka kom etter maten
- når vi først fikk mat var bestikket så dårlig at spettet hjemme hadde vært bedre.
- kvitteringa kom når alle potetene var like store

Bra:
-god pizza!

Takk, Fredrick_127
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Angrer ikke på gjensynet. Det er tre år siden sist jeg var der, men atmosfæren var den samme. Ganske fullt inne, og stappfullt ute. Likevel kom maten ganske raskt, levert av en vennlig servitør. Godt fornøyde, både sønn, svigerdatter og jeg selv.

1  Takk, RolfH682

Reisende som så på Kast Loss, så også på

Har du vært i Kast Loss? Del dine erfaringer!