“Nydelig beliggenhet og service”

Brygga Restaurant og Pizza
Vurdert som nr. 11 av 19 Restauranter i Risør
Anmeldt 26. juli 2018 via mobile enheter

Resteuranten var i nydelige omgivelser beriket av det livlige folkelivet i Risør by.

Services var på topp, vil spesielt trekke fram to kelnere med navn teklit og jonathan som var to søte og hyggelige gutter, selv om jonathan var litt klengete og slapp en skikkelig promp da han gikk forbi. Disse var rett og slett av ypperste kvalitet og de krydret opp tilværelsen.
Apropos krydder så var peppersausen nesten like salt som havet. I tillegg var pasta carbonaraen en smule smakløs som en naken bestemor med hengepupper, men likevel ok+. En stor skuffelse var at jeg ikke fikk brød til pasta carbonaraen noe som stod på menyen at man skulle få.

Vil konkludere med at Brygga Resteurant og Pizza hadde ypperlig service og beliggenhet, men matopplevelsen kunne vært litt bedre, selv om den var grei.

4  Takk, Torgeir V

Anmeldt 25. juli 2018 via mobile enheter

Om man sitter ute, og lengst mot sjøen, har man en nydelig utsikt. God mat til en grei pris. Selv om jeg ringte inn og reserverte bord, så var det ingen bord når vi kom. Heldigvis ble det ledig bord med utsikt etter en kort stund.

Takk, Stine S
Anmeldt 24. juli 2018

Kjøpte en sjømattallerken for 2 med alle havets delikatesser. Krabbe hummer reker kreps osv. Delikat servert med lekkert brød og smør ved siden av.
Kan anbefales

Takk, 103terje
Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

Gikk innom dagen før og bestilte bord til 10 personer kl 19 dagen etter. Ønsket å sitte ute ved vannet. Fikk klar beskjed av servitør at dersom vi ikke var der senest 19.15 fikk vi ikke bord. Vi møtte opp 18.50 og de hadde ikke bord til oss, angivelig trodde de det var kl 20. Vi fikk beskjed om at de skulle ordne et bord til kl 19, vi måtte bare vente til 19. 5 over kom de tilbake og sa at bordet var klart om 10 minutter. 19.20 fikk vi endelig bord.
Servitør var forholdsvis raskt til å ta bestilling, men kom tre ganger og spurte igjen hva vi hadde bestilt. Vi ventet nesten 40 minutter på maten. Ingen kom for å spørre om maten var bra, og en øl vi bestilte så vi aldri noe til.
Maten var uansett veldig god, men dette stedet har helt klart forbedringspotensial med tanke på service.

Takk, Silje F
Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

Personalet var veldig hyggelig mot vår firbeinte venn med kos, klapp og vann. Det gjør noe med stemningen for oss hundeeiere. Når pizzaen også var helt topp blir det full score.

Takk, Eskil R

Reisende som så på Brygga Restaurant og Pizza, så også på

Risør, Aust-Agder
Risør, Aust-Agder

Har du vært i Brygga Restaurant og Pizza? Del dine erfaringer!