TripAdvisor

“Lunsj / middag! ”

Brygga Restaurant og Pizza
Vurdert som nr. 10 av 22 Restauranter i Risør
Anmeldt 7. september 2019 via mobile enheter

Maten var iskald, servitørene hadde ingen kontroll og bare surret. Tok altfor langt tid for å få maten! Anbefaler ikke plassen!!

Dato for besøk: september 2019
Takk, BenedikteLarsen

Anmeldt 30. juli 2019 via mobile enheter

Tok frokosten her, god Veldig mat og service! men dessverre fikk jeg en utrolig upraktisk tallerken som var vanskelig å spise fra.

Spiste Club sandwich

Takk, Vacationer786805
Anmeldt 28. juli 2019 via mobile enheter

Familien var innom for lunsj, og gikk for litt lett fingermat. Helt OK. Toasten som ble servert var utrolig smaksløs, så ikke bestille denne.

Servicen grei nok.

Ellers er plassen fin. Man kan velge om man vil sitte i sola ved fortauet, eller i skyggen med utsikt mot havna. Mye artig å se på :)

Takk, HegeNilsen
Anmeldt 27. juli 2019 via mobile enheter

Deilig sommerettermiddag ute på brygga.
Gode hamburgere til de voksne og pannekakene og pølse til barna. Alle var fornøyde og ble mette .
Ventet ikke særlig lenge på mat heller, 20 min ca.

Takk, familyfirst10
Anmeldt 10. juli 2019 via mobile enheter

Nydelig middag og hyggelig kelner fra Spania . Vi spiste torsk og alle ingredienser ytterlig tillagte. Kan anbefales.

Takk, Per B

Reisende som så på Brygga Restaurant og Pizza, så også på

Har du vært i Brygga Restaurant og Pizza? Del dine erfaringer!