“Servicen er dårlig, men maten er verre”

Brygga Restaurant og Pizza
Vurdert som nr. 17 av 23 Restauranter i Risør
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Pizzaene var basert på halvfabrikata og var dårlig stekt. Det var totalt fravær av service, i tillegg var det dyrt.

Takk, Schjold

Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Veldig dårlig service her. Vi hadde bestilt bord til kl 19, og når vi kom 18:50 hadde de glemt reservasjonen vår så vi måtte vente i et kvarter til før de hadde bord klart. Veldig vanskelig å få oppmerksomheten til servitørene, de glemte flere av rettene vi bestilte og maten kom over en time etter at vi bestilte den i enkelte tilfeller. Maten er heller ikke noe å skryte av. Lunken og dyr mat i veldig små porsjoner, ingen av oss ble heller mette.

1  Takk, ellens0fiel
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Elendig service, kelnerne glemte flere retter og vi måtte spørre gjentatte ganger for å få salt på bordet. Maten var heller ikke spesielt god da den til slutt kom.
Er du i Risør og har lyst til å kose deg, kjøp lunchkaker på coop og spis de istedet, garanterer at det er en bedre opplevelse

Takk, 740simenv
Anmeldt 1. juli 2020

Hyggelig betjening som fulgte opp under hele besøket. Stort utvalg i bl a pizza, noe vi valgte. Og pizzaen var helt OK den. Men ikke mer.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, Matglad
Anmeldt 25. juni 2020 via mobile enheter

Vi spiste her ikveld, og bestilte 2 ulike retter, steinbit og pepperbiff, utrolig varm og god service her, fisken var godkjent, men jeg bestilte min biff medium, men var godt stekt, pepper sausen burde ha mer smak, og savner mer grønnsaker, bør være perfekt når man betaler såpass mye.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, JohnChefNorway

Reisende som så på Brygga Restaurant og Pizza, så også på

Har du vært i Brygga Restaurant og Pizza? Del dine erfaringer!