“Ålreit i Risør! ”

Brygga Restaurant og Pizza
Vurdert som nr. 17 av 20 Restauranter i Risør
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Bestilte brunsj her. Kylling-smørbrød og fries.
Ypperlig beliggenhet, åpent tidlig, god mat!
Greie priser og hyggelig betjening!

Takk, josteingaard

Anmeldt 18. juli 2021

Vi fikk fryste grønnsaker til biffen våres. De kommer 2 ganger med feil mat. 3 stykker fikk ikke mat så de måtte lage mere da den var gitt til andre der. Servitøren var ikke å få tak i. Maten til de fleste bærte preg av hastverk, snarveier og dårlige råvarer.
Vi skal IKKE tilbake dit.

1  Takk, Annette R
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Vi valgte å gi spisestedet en ny sjanse. Ved tidligere besøk har maten vært av svært dårlig kvalitet med tanke på smaksopplevelse og konsistens. Vi hadde håpet at vi denne gangen skulle bli positivt overrasket, men det ble vi dessverre ikke. Vi bestilte biffsnadder, burger og pizza for å prøve ut maten. Biffsnadder og burger kom med pommes frites som var både overstekt og hard. Kjøttet i biffsnadderet var tørt og veldig seigt og burgeren var både tørr og overstekt. Pizzaen, et kapittel for seg, var like dårlig som jeg husket fra forrige besøk. Hard og ikke gjennomstekt (litt rå i bunnen) og smaker av dårlig kjøpebunn. Pizzaen de serverer bør man ikke kjøpe for smaksopplevelsens skyld. Det er synd at spisestedet ikke tar menyen sin mer på alvor da det ikke er en stor jobb å forbedre den utover nåværende nivå. Jeg kjenner ikke til hvem som lager maten, men det ville ha overrasket meg om det var en utdannet kokk som var på kjøkkenet. Jeg vil ikke benytte dette stedet fremover for å få en matopplevelse eller rett og slett for å spise. Det måtte i så fall være for å ta meg en kald øl.

2  Takk, Sherpa08681068337
Anmeldt 5. juli 2021

Hyggelig sitteplasser, MEN maten var ikke god. Vi bestilte Club Sandwich og pitabrød med kylling. Brødet og kyllingen var tørr og uten smak. Bestilte også en kaffe latte, fikk først en kaffe som smakte varmt vann. Fikk den sendt tilbake og fikk en ny som smakte nesten mindre kaffe enn den første. Spurte etter brunt sukker, som servitøren først ikke visste hva var. Når jeg hadde fått sukkeret, måtte jeg spørre etter en skje. Da fikk jeg en vanlig teskje som ikke egner seg til et høyt latte-glass.
Servitøren var verken vennlig eller uvennlig. De ansatte løp rundt og stemningen kan beskrives som kaos.
Drar ikke hit igjen!

1  Takk, H3580INjonash
Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

Veldig greit. Absolutt god mat. Litt mas med mye folk. Og litt å hente på smittevern, men det er tidlig denne sommeren. Maten innfrir, fries'ene er helt topp. Club sandwich helt ok. Alt i alt så leverer de her.

Takk, Grosberg

Reisende som så på Brygga Restaurant og Pizza, så også på

Har du vært i Brygga Restaurant og Pizza? Del dine erfaringer!