“Styr unna”

Brygga Restaurant og Pizza
Vurdert som nr. 17 av 20 Restauranter i Risør
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Først og fremst sykt dårlig service. Ventet lenge på maten og de som kom etter oss fikk mat først. Hadde bestilt blåskjell som smakte ikke noe mer enn sjø. Hadde forventet hvitvinsdampet når summer ligger på over kr 200.
Anbefaler ikke videre.

1  Takk, AmalieStensethB

Anmeldt 20. juli 2021

Treg og dårlig service. Først kom blåskjell som knapt var lunkne, og veldig små, 5 min etterpå kom pommes frites til barna. 15 min etter det igjen kom pizzaen etter at jeg spurte om den kom snart. Pizzaen de kom med da var feil type, men servitøren sa vi da skulle få rabatt på denne. Om vi fikk rabatten er høyst usikkert (utfra et raskt overslag virket det I hvert fall ikke som det) da vi ikke fikk noen kvittering/oversikt over hva vi skulle betale, kun beløp oppgitt fra servitørens iPad. I tillegg til dette var også bestikket skittent med rester av ketsjup mm, så drar ikke dit igjen med der første... .

Takk, Footprints435365
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Bestilte brunsj her. Kylling-smørbrød og fries.
Ypperlig beliggenhet, åpent tidlig, god mat!
Greie priser og hyggelig betjening!

Takk, josteingaard
Anmeldt 18. juli 2021

Vi fikk fryste grønnsaker til biffen våres. De kommer 2 ganger med feil mat. 3 stykker fikk ikke mat så de måtte lage mere da den var gitt til andre der. Servitøren var ikke å få tak i. Maten til de fleste bærte preg av hastverk, snarveier og dårlige råvarer.
Vi skal IKKE tilbake dit.

1  Takk, Annette R
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Vi valgte å gi spisestedet en ny sjanse. Ved tidligere besøk har maten vært av svært dårlig kvalitet med tanke på smaksopplevelse og konsistens. Vi hadde håpet at vi denne gangen skulle bli positivt overrasket, men det ble vi dessverre ikke. Vi bestilte biffsnadder, burger og pizza for å prøve ut maten. Biffsnadder og burger kom med pommes frites som var både overstekt og hard. Kjøttet i biffsnadderet var tørt og veldig seigt og burgeren var både tørr og overstekt. Pizzaen, et kapittel for seg, var like dårlig som jeg husket fra forrige besøk. Hard og ikke gjennomstekt (litt rå i bunnen) og smaker av dårlig kjøpebunn. Pizzaen de serverer bør man ikke kjøpe for smaksopplevelsens skyld. Det er synd at spisestedet ikke tar menyen sin mer på alvor da det ikke er en stor jobb å forbedre den utover nåværende nivå. Jeg kjenner ikke til hvem som lager maten, men det ville ha overrasket meg om det var en utdannet kokk som var på kjøkkenet. Jeg vil ikke benytte dette stedet fremover for å få en matopplevelse eller rett og slett for å spise. Det måtte i så fall være for å ta meg en kald øl.

2  Takk, Sherpa08681068337

Reisende som så på Brygga Restaurant og Pizza, så også på

Har du vært i Brygga Restaurant og Pizza? Del dine erfaringer!