“Trist pizza 😝”

Brygga Restaurant og Pizza
Vurdert som nr. 17 av 20 Restauranter i Risør
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Mye folk, litt kaotisk, toaletta hadde generelt dårlig renhold. men servicen var ok.
Vi bestilte skalldyrpizza, som var rett å slett elendig.
I følge menyen skulle pizzaen være toppet med bl.a. reker, kreps, blåskjell, crabsticks...det var veldig langt mellom blåskjellene, rekene var nesten fraværende , Max 5 veldig små reker på hele pizzaen, krepsen og crabsticks var nok heilt glemt...var noe som lignet akkarbiter og noen udefinerbart nesten som små sjøpøler...mistenker det er brukt frossen China mix Seafood.
Denne uappetittlig blanding var toppet på en dårlig frossen bunn , rett å slett uspiselig.

Vi orket rett å slett ikke å spise det, endte opp med å betale halve pizzaen
Vi ønsket bare å forlate restauranten, vart etterhvert svært dårlig luft i restauranten, kunne ikke unngå å tenke på at det var et ideelt sted for luftsmitte.

Takk, Karin_heroy

Anmeldt 23. juli 2021

Understekt, seig og smakløs pizza. Ekstremt lang ventetid, helt OK service, tok veldig lang tid for å få mat, nesten umulig å få innhentet servitører for bestilling av drikke. Servitører virket veldig uhyggelige, men skjønner at det var mye stress. Var her ett par dager senere og bestilte club sandwich, god smak på kylling, godt brød og gode fries. Er nok sikkert en bra plass å dra på utenom høytid. Vet ikke hvordan pizzaen er til vanlig, men hvis den vanligvis er like dårlig, ville jeg absolutt ha styrt unna.

Takk, KnutAgS
Anmeldt 23. juli 2021

At vi aldri lærer - jo bedre beliggenhet, jo verre mat... vi tok den første og beste restauranten vi fant, på gjennomreise i Risør. Vi fikk bord på terrassen ved brygga og satte oss ned for å spise lunsj. Forventningene var lave, men vi tenkte at en enkel fiskesuppe og hamburger burde gå greit, men neida. Hamburgerrbrødet var dynket med thoudsand Island og selve burgeren var så utblandet med alt annet enn kjøtt at jeg lurte på om jeg hadde fått vegetraburger (men ikke av det gode slaget), det smakte faktisk litt snurring av der. Gudene må vite hva som var i den burgeren. Heslig! Suppa var like fel, tjukk ekkel suppe med frossen-sei biter, æsj. Her sitter det nok en kynisk djevel og håver inn penger på å servere drittmat servert av underbetalte østeuropeere. At Risør gidder å være bekjent med dette! Ikke for maten man drar til Risør kanskje?

3  Takk, Trude R
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Først og fremst sykt dårlig service. Ventet lenge på maten og de som kom etter oss fikk mat først. Hadde bestilt blåskjell som smakte ikke noe mer enn sjø. Hadde forventet hvitvinsdampet når summer ligger på over kr 200.
Anbefaler ikke videre.

1  Takk, AmalieStensethB
Anmeldt 20. juli 2021

Treg og dårlig service. Først kom blåskjell som knapt var lunkne, og veldig små, 5 min etterpå kom pommes frites til barna. 15 min etter det igjen kom pizzaen etter at jeg spurte om den kom snart. Pizzaen de kom med da var feil type, men servitøren sa vi da skulle få rabatt på denne. Om vi fikk rabatten er høyst usikkert (utfra et raskt overslag virket det I hvert fall ikke som det) da vi ikke fikk noen kvittering/oversikt over hva vi skulle betale, kun beløp oppgitt fra servitørens iPad. I tillegg til dette var også bestikket skittent med rester av ketsjup mm, så drar ikke dit igjen med der første... .

Takk, Footprints435365

Reisende som så på Brygga Restaurant og Pizza, så også på

Har du vært i Brygga Restaurant og Pizza? Del dine erfaringer!