“Hyggelig pub i Risør. Helt på bryggekanten. Perfekt for seilere.”
Anmeldelse av Peterhead Bar

Peterhead Bar
Vurdert som nr. 7 av 22 Restauranter i Risør
Anmeldt 3. september 2020

Hyggelig betjening og perfekt Irish etter min smak.
Puben er innredet i engelsk eller kanskje Irsk stil.
Skal du på pub i Risør, så gå på Petershead.

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, nors1144

Anmeldt 24. mai 2020

Etter først ikke å kunne bestille alt fra menyen , og mangel på utvalg av glutenfrie retter ventet vi i over en time. Pastaen var grei nok,selvom Bolognaise vel er en skam for betegnelsen. Det som dessverre ble kalt s.k kyllingsuppe med rotgrønnsaker ( ikke annet en en antydning av purre) minnet om oppvaskvann med litt bolognaise farge. Den må ha fått med seg hele Skageraks saltinnhold og de fire kyllingbitene smakte stort sett bare Piffi krydder. Rett og slett uspiselig.
Servitørene bar preg av manglende opplæring m.h.t hvordan en ser sine gjester. . Når disse 4 rettene beløp seg til det nette beløp av kr. 630,- forstår en godt om norske turister unngår å gå ut på restaurant. Vi vil i hvertfall ikke velge dette stedet igjen hvis vi skulle besøke Risør en annen gang.

Dato for besøk: mai 2020
1  Takk, jmjel
Anmeldt 30. juli 2019 via mobile enheter

For en fantastisk stemning og service
Kan anbefales på det sterkeste og stemmen du trodde du ikke hadde synger med av full hals alikavel ❤️

2  Takk, bendic102
Anmeldt 28. juli 2019 via mobile enheter

Nå skal det sies at vi var her med familien (tenåringer) for musikk bingoen de arrangerte. Og det var veldig vellykket. Puben var stappfull, og alle på godt humør. Vi vant ikke, men kanskje neste gang ;)

Takk, HegeNilsen
Anmeldt 14. juli 2019 via mobile enheter

Kanonbra Irsk pub som begynner å få rette patinaen etter mange års drift.
Det nye for meg var uteserveringen. Det var rett og slett en liten platting på brygga, rett over gata for puben.
Varme under bordene og flott utsikt.
For de som liker Irske puber, er det absolutt å anbefale å ta seg en tur inn.
Jeg mener innehaveren har et spesielt forhold til konjakk, så her er det et helt vanvittig utvalg for spesielt interesserte.

Takk, Roger C

Reisende som så på Peterhead Bar, så også på

Har du vært i Peterhead Bar? Del dine erfaringer!