“Drikk, ikke spis her.”
Anmeldelse av Peterhead Bar

Peterhead Bar
Vurdert som nr. 7 av 20 Restauranter i Risør
Anmeldt 13. september 2021

Dette stedet egner seg kun til å tal en øl eller 2.
Ganske så dyrt til å være 23 mil fra Oslo.
Unngå å spise mat her;, den er både dyr og elendig

Dato for besøk: april 2021
Takk, Freezesubzero

Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Koselig sted. Hyggelig betjening. Maten er var under gjennomsnitt.

Stedet tar også godt betalt for springvann - 100kr.

Takk, Mossingen
Anmeldt 29. juli 2021

God service fram til vi etter hvert hadde fått maten. (Tok 1 time å få maten, og det var ikke full restaurant.) Ba om krydder da den smakte lite- servitøren himla litt med øynene. Fisken smakte bra, men pastaretten var mildt sagt elendig. Minnet mest om lapskaus på boks og slett ikke verdt 200,-. Ga beskjed på en fin måte at fisken var bra, men at pastaen ikke smakte. Ny himling med øynene fra servitøren, ingen beklagelse, så her ble det kr. 0,- i tips fra oss. Frister ikke med nytt besøk hit dessverre.

1  Takk, PunkyGunn
Anmeldt 3. september 2020

Hyggelig betjening og perfekt Irish etter min smak.
Puben er innredet i engelsk eller kanskje Irsk stil.
Skal du på pub i Risør, så gå på Petershead.

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, nors1144
Anmeldt 24. mai 2020

Etter først ikke å kunne bestille alt fra menyen , og mangel på utvalg av glutenfrie retter ventet vi i over en time. Pastaen var grei nok,selvom Bolognaise vel er en skam for betegnelsen. Det som dessverre ble kalt s.k kyllingsuppe med rotgrønnsaker ( ikke annet en en antydning av purre) minnet om oppvaskvann med litt bolognaise farge. Den må ha fått med seg hele Skageraks saltinnhold og de fire kyllingbitene smakte stort sett bare Piffi krydder. Rett og slett uspiselig.
Servitørene bar preg av manglende opplæring m.h.t hvordan en ser sine gjester. . Når disse 4 rettene beløp seg til det nette beløp av kr. 630,- forstår en godt om norske turister unngår å gå ut på restaurant. Vi vil i hvertfall ikke velge dette stedet igjen hvis vi skulle besøke Risør en annen gang.

Dato for besøk: mai 2020
1  Takk, jmjel

Reisende som så på Peterhead Bar, så også på

Har du vært i Peterhead Bar? Del dine erfaringer!