“Helt ok mat.”
Anmeldelse av China Palace

China Palace
Vurdert som nr. 5 av 23 Restauranter i Risør
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Spiste her sammen med familien. Restauranten ligger sentralt og fint til og man kan sitte ute på varme dager. Maten kom raskt og smakte godt. Helt gjennomsnittlig kinesisk mat.

Takk, Mr-Redneck

Anmeldt 8. juli 2020

Kjempegod mat til en fornuftig pris! Store porsjoner og serviceinnstilte ansatte. Det gikk raskt fra vi bestilte til vi fikk maten.

1  Takk, Anihanarn
Anmeldt 15. november 2019

Ta tipset fra en mann med kinesisk bakgrunn, spis her! God og ekte kinamat til rimelig penge. Flinke folk!

Takk, poseidon2813
Anmeldt 25. september 2019

Nydelig mat og du får maten fort når du har bestilt og veldig blide smilende betjening og ikke dyrt kommer klart tilbake igjen

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, hilde999
Anmeldt 1. september 2019 via mobile enheter

Spiste en sen lunsj. God smaksrik mat, passe spicy. Ganske grei størrelse på porsjonen. Hyggelig betjening.

Dato for besøk: august 2019
Takk, 723kennetht

Reisende som så på China Palace, så også på

Har du vært i China Palace? Del dine erfaringer!