“Nydelig kinamat i Risør😋”
Anmeldelse av China Palace

China Palace
Vurdert som nr. 3 av 20 Restauranter i Risør
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig laget kinamat vi bestilte forskjellige retter fra både lunsj og kveldsmenyen. Alt var nylaget, velsmakende og godt. Rettene med oksekjøtt med bl a svartbønnesaus var helt nydelig

Takk, 671tones

Anmeldt 21. juli 2021

Vi hadde en fantastisk service! De tilrettelegger godt og endrer på menyen dersom man ønsker eller har allergier.
Servitøren var veldig hyggelig og hjelpsom, og maten var virkelig smakfull. Her får til og med hunden god service - ekstra vannskål til henne!

Hit kommer vi gjerne tilbake, anbefales på det varmeste.

Takk, 333444AAA
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Spiste nr 27, biff med svart bønnesaus. Maten var fantastisk, og servicen var kanskje den beste jeg har opplevd i Norge - oppmerksom, behagelig, behjelpelig og vennlig. Vil anbefale stedet på det varmeste.

Takk, Marit A
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat , anbefaler på det sterkeste , hvis du liker god mat, hvis man ilker sterk mat , eller på sine preferanser så må man innom her . Kikki R en bra vert.

Takk, 876lucasi
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Beste kinarestsuranten utenfor ring 3. Vi er her med jevnlige mellomrom, og det er alltid en hyggelig opplevelse God service og nudler, og ikke minst fine sitteplasser ute. Rett og slett et trivelig sted å stikke innom

Takk, Aurora P

Reisende som så på China Palace, så også på

Har du vært i China Palace? Del dine erfaringer!