“Kjør forbi! ”
Anmeldelse av Sorlandsporten

Sorlandsporten
Vurdert som nr. 18 av 23 Restauranter i Risør
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Kjør forbi! Loslitt og udelikat. Skitne toaletter. Hyggelig betjening som gjorde sitt beste. Middelmådig mat.

Takk, dirgni62

Anmeldt 3. juni 2020

En stopp jeg kan huske tilbake til da jeg var på alder med det våre barnebarn er nå og som jeg selv stoppet ved på 80 og 90-tallet med mine barn. Noe slitent utvendig må ikke skremme deg fra og ta en tur inn - for om dere er som oss, nyter hele turen, ikke bare endestasjonene med raske fartsetapper og minimal stopp underveis, liker god gammeldags Norsk Husmannskost med nydelig smak, ja da bør dere faktisk stoppe her. Vi ankom 40 minutter før Covid-19 stengetid (kl. 18:00), og var litt skeptisk til å spise så nære stengetid, men det var det ingen grunn til. Svært gode Kjøttkaker med løk-biter i og med tyggemotstand, en utrolig velsmakende kålstuing som minnet om den min bestemor laget selv i sin tid, store poteter og det hele ble servert med tyttebær syltetøy du både slapp og be om og betale ekstra for. Ingen deler av maten bar preg av at vi kom sent, tvert imot var alt velsmakende og kan anbefales på det varmeste. 2 unge, blide og hyggelige ansatte gjorde også dette til en vellykket stopp, som vi gjerne gjentar en annen gang

Dato for besøk: mai 2020
Takk, ExoticTravelTom
Anmeldt 25. juli 2019

Sørlandsporten storhetstid er over for lenge siden og lokalet bærer preg av det. Noen dårlie forsøk på oppussing klarer ikke dekke over det dessverre

4  Takk, Thumper1974
Anmeldt 22. juli 2019 via mobile enheter

Et klamt møte med norsk veimat ala 1980-tallet. Smakløst kjøtt, tam saus, vasne poteter og grønsaksblanding fra pose. At kaffen var drikkende trekker opp.
Dagens rett koster 170 kroner og er ikke verdt pengene - selv om kaffen er inkludert.

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, 198perchristianh
Anmeldt 19. juli 2019 via mobile enheter

Bestilte to barnehamburger og to hamburger til voksne. Etter å ha ventet på maten i 50 minutter, etterspurt den flere ganger, og fått flere forsikringer om at den var på vei, så krevde vi pengene tilbake og kjøpte pølse på bensinstasjonen istedenfor. Kommer ikke til å stoppe der igjen.

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, fruflobak

Reisende som så på Sorlandsporten, så også på

Har du vært i Sorlandsporten? Del dine erfaringer!