Grei aktivitet

Grei ting å gjøre en regnværsdag. Ikke så stort akvarium men innholdsrikt. Et lite knippe med... les mer

Anmeldt 3. august 2021
Odyssey14915224534
Trondheim, Norge
Ledig time i Risør

Vi hadde en ledig time og dro innom Akvariumet i Risør. 2 hyggelig ansatte møter oss. 125.- pr... les mer

Anmeldt 23. august 2020
Steinar J
Tomter, Norge

Anmeldt 4. august 2018

Fint lite akvarium det er verd å besøke. Mange spennende fisk en kan se på nært hold. Flott utstilling om plast i havet alle burde se. Krabbefisking var populært hos de minste. Kunne ønske det kunne bli større

Dato for opplevelse: april 2018
1  Takk, Thumper1974
Anmeldt 5. juli 2018 via mobile enheter

En flott opplevelse for store og små! Mange spennende fisker og de ansatte var veldig service innstilte:) anbefaler Risør akvarium på det sterkeste og gleder meg allerede til neste besøk!

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, lovefish1234
Anmeldt 5. juli 2018 via mobile enheter

Veldig koselig akvarium, og flinke ansatte! Koste oss masse her, mange interessante fisk å se på. Kommer gjerne igjen.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, margretheolsen
Anmeldt 24. mai 2018

Ikke verdens største, men mange dyr og barna synes krabbefisking var spennende. Det var litt kald inne. Haiungene er søte.

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, Wieger v
Anmeldt 24. juli 2017 via mobile enheter

Vi synes dette var et koselig, lite akvarium med god informasjon om de forskjellige artene. Fin familiesyssel på en dag med litt ruskete vær!

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, 499anni