“Velsmakende mat... Hyggelig personal”
Anmeldelse av Restaurant Risør Hotel - STENGT

Restaurant Risør Hotel
Kjøkken: Internasjonalt
Anmeldt 11. august 2020 via mobile enheter

En svært hyggelig svensktalende servitør/grillkokk gav oss et hyggelig måltid mat. Han hadde god tone med vår 6 år gamle sønn.

Savnet barnemeny eller en tilpassing av retter som både ble reflektert i størrelse og pris på maten.

Full pris på en allerede overpriset, ganske god men også ordinær hamburger er mye når man vet at over halvparten blir liggende igjen.

God mat, grei atmosfære - men svært kostbart.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, tedwalter

Anmeldt 1. august 2019 via mobile enheter

Selskap på 15 personer. Hyggelig polsk servitør klarte ikke å demme opp for et utrolig dårlig kjøkken. Vi bestilte halvt om halvt med dagens fisk, lange, og entrecote. 3 av selskapet fikk åpenbart bedervet kjøtt, kjøkkenet ville først ikke godta klagen og vi måtte krangle for å få alternativ rett til de det gjaldt. Fisken var dårlig og ujevnt tilberedt. Noe var ikke gjennomstekt, annet var tørt. Sausen var åpenbart preget av Toro og grønnsakene var ikke ferske. Porsjonene var ujevne, noen fikk krydder, og andre ikke. Vi var rett og slett sjokkert over hvor dårlig mat man tror man kan servere, til full pris. Åpenbart et holdningsproblem i organisasjonen på Hotellet blandet med inkompetent kjøkken. Sterk anbefaling om å styre unna dette her.

Dato for besøk: august 2019
Takk, Trygve G
Anmeldt 14. juli 2019 via mobile enheter

Jeg håper virkelig at vi var spesielt uheldige med vårt besøk, for her var det rett og slett tom for både folk og servitører, så vi måtte rett og slett gå ned på brygga igjen.
Vi har vært her mange ganger før, og fått både god mat og servering, så det koster jo ingenting å prøve.
For oss var det et sørgelig syn, og en trist opplevelse.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Roger C
Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

Har spist på restauranten to ganger under vårt besøk i Risør. Skalldyrsalat en dag og stjerneskudd og blåskjell en annen dag. Hvitvin til maten begge ganger. God mat, service og hyggelig betjening. Glutenfri mat var ikke noe problem. De var like hyggelige og imøtekomme om jeg bestilte drikke eller mat. Vi har hatt både hvitvin, rødvin, øl og Aperol. Alt meget bra.

Dato for besøk: august 2018
Takk, 667ainat
Anmeldt 27. juli 2018 via mobile enheter

Vi var et av tre par som var på stedet og endte opp med å bytte både hvitvin og nøtter. Hvitvin som var sur og nøtter som var gått ut på dato. Fikk ny rosévin for hvitvinen, ok det, men prøv litt hardere please. Holder kun til to stjerner dette. Syltynt.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, grrimbart