“Juhu - vi skal tilbake hit!”
Anmeldelse av Beer & Steakhouse

Beer & Steakhouse
Vurdert som nr. 5 av 22 Restauranter i Buje
Anmeldt 27. juli 2017

Dette var en hyggelig overraskelse! Vi har fått San Servolo øl servert på ferie i Kroatia. I år kjørte vi innom bryggeri på vei hjem. Her var det steakhouse og svært god mat (og drikke). Svært fornøyd med spisested, utsikt, service , mat og mulighet for å handle produkter fra bryggeriet. Vi vil legge turen hit igjen, og kanskje overnatte?

Takk, Borthe

Anmeldt 8. mai 2018

Anmeldt 18. mars 2018 via mobile enheter

Anmeldt 18. mars 2018 via mobile enheter

Anmeldt 18. mars 2018

Reisende som så på Beer & Steakhouse, så også på

Har du vært i Beer & Steakhouse? Del dine erfaringer!