Anmeldt 1. april 2019

Vinterferien i paradis! Varme gode dager på dette fantastiske hotellet som ligger mer eller mindre rett på stranden! Sovne til lyden av bølger... :) Maten var veldig god, betjening så hyggelige og hjelpsomme og rommene var nyoppusset og fine.

Dato for oppholdet: februar 2019
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, trinemor75
Anmeldt 6. november 2018

Veldig fint rom og god seng. Havutsikt fra stor balkong med solsenger og solnedgang.
Oppdaget masse maur på rommet ,på nattbordet og ved seng .Var til og med kommet opp i vannglasset mitt som stod på nattbordet. Dette virket som renhold var vant til for det ble sprayet rundt listene på rommet. Og etter det så jeg ikke mer maur. Likevel en ubehagelig opplevelse. Ved bassenget stod solsengene all for tett sammen og de beste blei okkupert med handklær tidlig. Når personer legger ut håndklær om morgenen og reiser til Puerto Mogan og tar i bruk solsengene etter kl 14 er det respektløst og egoistisk. Men skjønner det ikke er lett for personalet og ha kontroll på dette. Maten var veldig god ,lunsj var det beste måltid ,da en kunne velge å sitte ute å spise. Restaurant i kjeller var heller en stor matsal og middagen om kvelden var god og variert ,men siden det var så mye støy så var det ikke lett og nyte den. Bordene stod også all for tett der. Hyggelige kelnere som jobbet hardt for at alle skulle ha det bra. Likevel en fin og god ferie. Takk for denne gang.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Torunn H
Anmeldt 23. oktober 2018

Reiste med ei venninne, og vi koste oss max. (-men det var mest par der ... -godt voksne og eldre.)

Deilig basseng som er oppvarmet og skrått,-lett å gå ut i vannet, -og grunt nok til at man kan stå i halve bassenget :) (Jeg er 1.63)

Rett ved deilig sandstrand.
Kort vei til både Arguineguin og Puerto de Mogàn. ( Taurito ligger i mellom de to. )

Taurito er en stille plass med kun noen få butikker, - avslappende å gå på promenadene imellom Hotellene.

Rommet var nydelig, -med fantastiske senger, -og det største plusset var solsengene på terassen. Der var det helt nydelig å ta middagsluren i fred og ro, -slumre inn mens man hørte bølgene slå i mot Taurito-stranden , - eller sitte med et glass og kose seg å se på solnedgangen.

Deilig med All Inclusive, -bare gå til dekket bord, - sitte i baren, -og spise og drikke uten å tenke på å ta ut ekstra penger til kost,- eller lete etter gode steder å spise ....

Et sted å bare slappe av helt enkelt, -bli servert, -og bli underholdt :)

Dato for oppholdet: januar 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Anita M
Anmeldt 16. mars 2018

Flott anlegg helt i sjøkanten. Som oftest for mye bølger til å kunne bade, men flott bassengområde med både oppvarmet og kaldere basseng. Hyggelig og god service. Litt manglende utvendig vedlikehold, men flotte rom med fantastisk utsikt ut over havet. Tilbud om noen aktiviteter på dagen og underholdning om kvelden med svært varierende kvalitet. Liten variasjon i mattilbudet, kvaliteten var ikke god nok (tørt og lite smak) og restauranten minnet mest om en stor kantine. Stor buffe hvor maten står fremme over et langt tidsspenn. Ble syk, trolig matforgiftning. Ikke mulig med kaffe tetter middagen av en eller annen grunn. Kaffautomatene var dårlige og bedre kaffe (Nespresso) var ikke en del av all inclusive. Taurito er som område svært begrenset. Ikke promenadeområder og få butikker etc. Passer best for de som ønsker en svært rolig ferie. Anbefaler et annet sted enn Taurito og anbefaler ikke all inclusive.

Romtips: Jeg tror alle har bra utsikt. Støy er ikke noe problem.
Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, GeirB469
PRINCESSRESORTS, Public Relations Manager på Suite Princess, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. mars 2018

Dear Guest,

Thank you very much for choosing us to spend your winter holidays.

First at all, we are really sorry if you suffered a stomach bug during your stay at the hotel but in no case your illness has conection with hotel´s food.

We understand your concern, but please let us assure you that cleanliness and thorough food inspections are among our top priorities and that the food has definitely not been the source of your illness.

Norovirus is a common virus atthis time of the year, and some of our guests have suffer it last two weeks. By our side, Hotel Suite Princess is putting on all its tools working to avoid that guests contagioning it each other.

In other hand, we apologize if we didn´t get to cover your expectaions regarding food selection or other points like Nesspreso machine, wich is a service inclusived into the premium package, however, for guests with a standard package, this product costs 2 euros per coffee.

We will be pleased to welcome you again soon in the hotel.

Kind Regards
Public Relations Manager
Hotel Suite Princess****

Anmeldt 13. november 2017 via mobile enheter

Stort, nyrenovert værelse i øverste etasje med veranda og fantastisk utsikt mot vest og Pto Mogan. Stor seng med god madrass gjorde at vi sov godt. Blide og hyggelig værelsesbetjening sørget for at rommet var perfekt da vi kom inn igjen etter lang dag ved bassenget. Frokost-, lunch og middags buffetene var svært innholdsrike; der var litt av hvert for enhver smak. Kokkene fylte stadig på med mat og passet på at fatene sp innbydende ut. Kelnerne var aldri langt unna og var blide og vennlige. Deilige originale spanske viner og internasjonalt brennevin dersom man ønsket det. Vi bodde på dette hotellet for 10 år siden og gikk den gang lange turer innover i Taurito dalen og i fjellet vest for Pto Mogan, nå hindret den nye motorveien enkel adgang til dalen og en massiv port hindret oss i å komme opp på fjellet i vest. Men, hva gjør vel det når man kan slappe av i sola eller svømme i havet. Har gjennom mange år feriert på Meloneras, både på Lopesan - og Riu sine hotell, men Suite Princess er etter vår mening det beste! Vi kommer garantert tilbake!

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, thore477
PRINCESSRESORTS, Public Relations Manager på Suite Princess, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. desember 2017

Dear Guest,

First of all, I would like to thank you for taking the time to write a review about your recent stay at Suite Princess.

Your positive comments will certainly motivate our team to continue delivering the best service to all our guests! It is always very rewarding to receive such compliments ensuring that every guest leaves with great satisfaction.

We look forward to welcoming you back to the Hotel Suite Princess in the very near future.

Kind Regards
Public Relations