Travelocity
Orbitz.com
eDreams
travelup.com
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

I forhold til prisen synes jeg at man får mye for pengene! Ypperlig buffe med mye godt utvalg for både små og store. Bassenget på hotellet var ikke så veldig stort men når man har fri tilgang til badeland rett utenfor hotellet så betyr ikke det så mye. Vi hadde familierim og det var av god størrelse og en helt grei standard. Det var kjøkken på rommet men skapene var helt tom for både glass og tallerkner. Vi er klar for å komme igjen!

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Tussiangelina
ParadiseHR1, The Paradise Team på Paradise Lago Taurito, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. august 2018

Kjære Tussiangelina,

Takk for at du valgte vårt hotell og for å gi oss beskjed om din ferieopplevelse her.

Vi håper allikevel at den kan hjelpe deg å planlegge reisen. Original i English Drevet av Microsoft ® Translator Vurder denne oversettelsen: Takk for vurderingen Dårlig God

Grunnen til at det er et kjøkken, men med kjøkkenutstyr som holdes til et minimum, er ganske enkelt, Paradise Lago Taurito med familierom startet før all inclusive var blitt den mest populære formen, og da var det høy etterspørsel etter appartement -like hotellrom. Siden all-in er blitt den mest etterspurgte form av bord, har Paradise Lago Taurito tilpasset etterspørselen fra reiselivsbransjen, men kjøkkenene er fremdeles der. Siden du får mat hele dagen, trenger gjestene ikke å lage mat, og derfor er det ikke mye kjøkkenutstyr på rommene.

Vi håper allikevel at den kan hjelpe deg å planlegge reisen.

Anmeldt 24. mars 2018 via mobile enheter

Vi har bodd på dette hotellet flere ganger, alltid med barn. Vi reiste ikke via reiseselskap.

Ja, hotellet er noen år gammelt, og det synes enkelte steder. Men vi synes ikke det er noe problem. Det er også åpenbart at det nå satses stort på vedlikehold og oppgradering. Overalt både på hotellet og i badelandet, og ellers i utearealene var det massevis av folk i arbeid, som diskret utførte reparasjoner og vedlikehold. Vi så tydelig forbedring i standarden siden forrige besøk for noen år siden. Spesielt badelandet var blitt flott!

Rommene og alle fellesarealer var hele tiden gullende rene. Stuepiken brukte LANG tid og var svært nøye hver gang hun vasket rommet. Vi bestilte to rom, ett stort og ett mindre fordi vi var mange i familien. Vi fikk to store rom like ved siden av hverandre til samme pris, fornøyde med det!

Tauritodalen er et rolig sted. Den er bygget opp som et samlet turistområde fra starten av, med en gjennomtenkt plan for hele områder. Det er ingen gjennomfartstrafikk. Du kan trygt la ungene løpe fritt på «gågata» utenfor hotellet. Det er ingen masete innkastere som prøver å overtale deg til å spise på restaurantene eller handle i butikkene. Men så er det ikke så mange butikker og restauranter heller. Det er et «spillehus» som er åpent om kvelden, veldig høyt lydnivå! Trampoline og hoppeslott. Minigolf -litt slitt. Tennisbane. Diskotek -det prøvde vi ikke. Spa og treningsrom på nabohotellet. Palmer, blomster og parklignende uteområde. Greit å finne parkeringsplass for leiebilen i passe gangavstand fra hotellet.

Familierommene er store. De har et kjøkken, men det er helt uten utstyr. Folk skal jo spise i matsalen. Sengene føltes harde først, men vi sov godt. Verandaene er store, men noen rom har bare to utestoler. Noen av møblene hadde litt slitasje. Døra til badet på ene rommet gikk ikke an å låse, men på familieferie med barn låser man jo ikke døra uansett... Nøkkelkortene tålte ikke å ligge i mobiltelefonens deksel. Da virket de ikke etterpå. Det hadde det vært lurt om de ansatte i resepsjonen opplyste om ved innsjekking! Så hadde vi sluppet å reaktivere alle 4 nøkkelkort i tur og orden. Ellers var de ansatte hyggelige og hjelpsomme.

Kveldshowet for barna, og kveldsunderholdningen fra scena, har irritert oss litt før, fordi det støyer en del. Denne gangen prøvde vi i stedet å se på underholdningen og kose oss med musikken. Morsommere enn å sitte på rommet og være sur! Yngstebarnet elsket barneshowet. Aktivitørene var veldig flinke til å få med ungene på lekene og sangene, og de dro også igang aktiviteter for eldre barn og voksne på dagtid i blant, for eksempel ballspill i bassenget.

Matsalen er veldig bråkete! Det er masse folk og masse unger som skriker og skal ha mat, så det er umulig å unngå støy fra alle menneskene. Men det kunne ha vært mindre støy om hotellet prøvde å organisere selve ryddingen av bordene på en annen måte. De ansatte var veldig raske til å rydde av bordene, og hadde ryddestasjoner inne i selve matsalen hvor tallerkner og bestikk ble skrapt rent for matrester og stablet. Det førte til at det ble mye ekstra klirring og skrangling i tallerkner, glass og bestikk. Om de var litt flere ansatte med litt bedre tid, og kanskje satte opp skjermvegger eller flyttet ryddestasjonene, så ville ryddingen kanskje støyet mindre?

Selve maten er OK, alle fant noe å spise ved alle måltider, også de kresne yngste. Men man blir litt lei tilslutt. Nå var det satt ut bord utenfor på terrassen, og der var det deilig og stille å sitte og spise. Vi opplevde ikke noe fyll eller bråk. Men det så vi derimot andre steder på øya, i større turiststrøk.

Badelandet er flott, og inkludert i prisen selv om man bestiller hotell på egen hånd. Men mat og drikke i baren på badelandet er ikke inkludert da. Vi syntes vannet har vært litt kaldt før, men denne gangen var det passe. Bassenget på selve hotellet har et veldig lite barnebasseng, og hovedbassenget har bare to dybder, begge litt for dype for barn eller korte voksne. Bruk armringer eller svømmevest på barn som ikke er svømmedyktige.

Vi liker naturstranda og det rene vannet der godt. Det er en av de få strendene helt uten molo og tilkjørt sand. Det betyr at det slår ganske kraftige bølger inn mot land. Kommer du deg gjennom bølgene akkurat der de bryter mot land kan du stå på sandbunn og flyte gjennom de roligere dønningene litt lengre ut. For svømmedyktige og litt tøffe eldre barn er det gøy. Både små og større barn bør alltid følges nøye av en voksen! De minste bør nøye seg med å bare vasse, lage sandslott eller bade i selvgravd badedam. Sanden er mørk og kan bli veldig varm i sola, men der den er fuktig er den fin å leke i. Stranden ligger i kort gangavstand fra hotellet, er rolig, har alltid ledige solsenger, har et par restauranter, toaletter og noen kiosker.

Denne gangen hadde det vært en kraftig storm en uke før vi ankom. Så den første dagen var stranden borte! Sanden nederst mot sjøen var vasket vekk. Det var en stor skuffelse... Bare rullesteiner, voldsomme bølger, rødt flagg. Bading var uaktuelt. Men etter noen dager hadde bølgene begynt å skylle sanden tilbake, og de siste dagene var ca halve stranden tilbake, og vi badet ganske mye i sjøen. Vannskutere og andre vannsportsaktiviteter startet også opp igjen. Uansett var det mulig å delta på vannsportsaktiviteter via nabobyen Puerto de Mogán. Forhåpentligvis ordner naturen opp slik at sandstranden blir som før igjen.

Vi reiste ikke via reiseselskap, så vi dro på turer og aktiviteter på egen hånd med leiebil. Det er mulig å gå til Puerto de Mogán, men det er ganske langt, og vegen er under reparasjon.

Dato for oppholdet: mars 2018
1  Takk, Sirjan1
ParadiseHR1, The Paradise Team på Paradise Lago Taurito, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. mars 2018

Kjære Sirjan1,

Vi er glade for å vite at du likte en annen ferie i Paradise Valle Taurito Hotel.

Faktisk gjør vi vårt beste for å forbedre fasilitetene jevnlig, for eksempel renoveringene du så i badelandet.

Videre er vi glade for å høre at du verdsatt mangfoldet og kvaliteten på maten så mye som de store familieromene.

Snacks og drikke kan inkluderes ved å kjøpe alternativet "All Inclusive Plus".

Vi takker for at du deler din mening med oss ​​og tar deg tid til å skrive denne omfattende anmeldelsen.
Dine forslag er viktige for oss for å forbedre ytelsen, og de vil bli tatt i betraktning.

Vi håper å se deg igjen for din neste tur til Gran Canaria

vennlig hilsen

Anmeldt 22. februar 2018 via mobile enheter

Vannparken berget oppholdet - fint og trivelig å være der for store og små. Ellers mye å påpeke: terasse uten stoler til alle, ingen glass eller utstyr på rommet, all inclusive med kjedelig mat, mye støy fra underholdning. Dessuten mye som ikke var inkludert: slush, bowling, minigolf, wifi osv
Inntrykket ville vært et annet med nok stoler, utstyr på rommet, kaffetrakter, et kjøleskap som rommet mer enn to flasker.
Kommer ikke tilbake og kommer ikke til å anbefale. TUI burde vurdere å stille krav til hotellet som generelt sett er svært nedslitt.

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, 894lisbethf
ParadiseHR1, The Paradise Team på Paradise Lago Taurito, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. februar 2018

Dear Lisbeth F,

Thank you very much for choosing the Paradise Lago Taurito Hotel as your holiday destination and taking the time to evaluate your experience.

We are happy to hear that you enjoyed the lovely water park while staying there, but we are really sorry to learn that there are some aspects of your stay you felt weren´t up to your expectations.

We appreciate your remarks very much, they will be taken into consideration.

Kind regards,

Kjære Lisbeth F,

Tusen takk for at du valgte Paradise Lago Taurito Hotel som feriemål, og tar deg tid til å evaluere din opplevelse.

Vi er glade for å høre at du likte det nydelige badelandet mens du bor der, men vi er veldig lei meg for å lære at det er noen aspekter av oppholdet du følte var ikke over forventningene dine.

Vi setter stor pris på kommentarene dine, de vil bli tatt i betraktning.

Anmeldt 15. februar 2018 via mobile enheter

Et eksempel på et dårlig tre stjerners hotell. Eksempler: 1. "Jeg vil leie badehåndklæder" svar: "Vent 30 min, vi teller penger" 2. "Døra på badet er ødelagt, kan dere repare den eller gi oss et nytt rom i morgen. Barna har sovnet" svar: "Nei, da må vi ha ny beskjed i morgen" "Kan dere ikke bare skrive opp beskjeden?" Svar:"Nei". Ellers er "all inclusive" dårlig. Ingen vannsklider for barn rundt 4 år. Et OK bassengområde.

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, larsmagnem2016
ParadiseHR1, The Paradise Team på Paradise Lago Taurito, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. februar 2018

Dear Lars Magne M,

Thank you for choosing Paradise Lago Taurito as your holiday destination.

We are very sorry to hear that you didn´t have a satisfactory holiday, despite the fact that our staff always strives to provide our guests with the best possible service and the most memorable holidays.

We hope to welcome you back to Paradise Lago Taurito Hotel.

Kind regards,

Anmeldt 11. juli 2017 via mobile enheter

Alt i alt er hotellet flott . Store rom med en flott og stor terrasse likte oss veldig godt dær. Vennlig betjening og nydelig mat. Opplevde ikke noe utpreget fyll og bråk. Fine bussforbindelser i nærheten for å komme seg rundt på GC. Anbefaler dette, selv om hotellet er litt slitt. Uansett , et herlig avbrekk fra den norske mørke nordnorske vinteren.

Dato for oppholdet: januar 2017
1  Takk, 632frodek
ParadiseHR1, The Paradise Team på Paradise Lago Taurito, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. august 2017

Kjære frode k,

Vi er glade for å høre at du har hatt et godt opphold på hotellet, spesielt takket være det romslige rommet, god service og god mat.

Takk for at du valgte vårt hotell og skrive denne fine kommentaren om ferien din her.

Vennligst besøk oss igjen.