“Meh...”
Anmeldelse av Restaurant Grill la parrilla tapas - STENGT

Restaurant Grill la parrilla tapas
Anmeldt 15. januar 2019 via mobile enheter

Etter å ha lest review på google og teipadvisor bestemte vi oss for å dra hit. Jeg og min søster delte en biff, jeg skulle ha min medium pluss, fikk da servert medium minus. De stekte det mer, men lukta fortsatt av rått kjøtt. Bearnaise saus var ok, mojjo saus var ok... Vi ble ikke imponert, alt smakte ok, men hadde forventet mer etter det vi har lest om.

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, cecilie1989
Angelcrmy, Gerente på Restaurant Grill la parrilla tapas, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. januar 2019

Antes que nada,muchas gracias por visitarnos,sentimos que la carne no estuviera en el punto deseado,si nos lo hubiese comunicado se lo hubiesemos pasado mas,nos alegra que les haya gustado las salsas,esperamos volver a verlas pronto.

Un cordial saludo.

Anmeldt 6. november 2019 via mobile enheter

Dato for besøk: november 2019
Anmeldt 15. september 2019

Dato for besøk: september 2019

Reisende som så på Restaurant Grill la parrilla tapas, så også på

Vecindario, Gran Canaria

Vecindario, Gran Canaria