“Syklet fra leiligheten til La Mata. Fin strand nordøst for Torrevieja. Fine restauranter, fine puber, mm.”

Sea View International Restaurant
Vurdert som nr. 1 av 37 Restauranter i La Mata
Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 16. januar 2019

Hadde gått av sykkelen og spaserte langs promenaden sov skilte stranden fra restaurant og handleområdet. Ble stoppet av en servitør utenfor restauranten SEA VIEW INTERNATIONAL. Inder som snakket godt scandinavisk.
Han inviterte på et bord og gav meg menyen. Det var varmt så jeg bestilte en øl. Ble abefalt fish og chips. Beste i "verden", en bankers, mente han, Etterhvert endret han oppfatning ;-). Klokken var 14.17. Fin temp og sol.
Maten kom på bordet. Stor porsjon. Satset først på fisken. Fin fritering. Så kom ubehagelighetene, både for meg, han og restauranten. Skar fisken i 3. Startet med stykke en. Begynte å tygge, men stoppet brått. Noe stakk i munnen. Fiskebein. Eg var heldig som var vant med å spise fisk og vet at halestykke kan ha bein i seg. Tygge forsiktig. Kjenne etter om det er bein og det var det. 9 større og mindre bein. Vinket på kelneren- Viste ham beina. Han ble blek. Ville gi meg en ny. Takket nei. Fortsatte å spise del to. Flere bein? Ja. 6 stykker. Da sa eg stopp. Han ville gi meg en ny middag. Jeg sa nei. Ingen flere FISH AND CHIPS på meg i dag. Foreslo heller dessert. Irish Coffe. Gratis. Han var enig. GRATIS.
Han sa at de ansatte hadde møte hver morgen. Tipper min fisk var HOVEDSAKEN? Kokken må ha fått så ØRA FLAGRER. Dårlig sjekking av fisken. Servitøren sa at dette skjedde bare 1:100. Tenkte at det aldri måtte skje, ikke i fremtiden. Aldri. Tenkte at om jeg var et barn som spiste min fisk. Huttemegtu. Ambulanse, sykehus. halsoperasjon, så hva????? Frisk - død? Orker ikke å tenke på utfallet.
Vi skiltes som "forlikte". Han vet ikke at jeg skriver ofte for TripAdvicor. Da hadde han ropt på ledelsen :-). Stort oppvask. Jeg har ingen intensjoner om å snakke nedlatende om restauranten, men FISH OG CHIPS skal de være forsiktig med. I stede for å skryte av fisken, bør de sjekke fiske nøye, spesielt dersom et barn vil ha den. Foreslår: 18 års aldersgrense?
Saken er ikke sluttført for min del. Jeg skal til høsten tilbake. Vil snakke med ledelsen. Foreslår at virksomheten avsetter mider til et fond for skolebarn = flyktningers skolegang. Tenker at den norske regjeringen vil være med på det. Deltar selv med administreringen av fondet + 100 kr.
Det ble en detaljert gjennomgang av saken. Har prøvd å opplyse den så godt som mulig. Kanskje ingen tilfeldighet at det var jeg som fikk saken i fanget? Tilfeldigheter, tror ikke det? Hasta la vista.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Arne E

Anmeldt 11. oktober 2018 via mobile enheter

Ypperlig mat å super betjening,vert et besøk, har vært her i 10 dager å kommer tilbake i januar garantert.

Takk, toringe66
Anmeldt 23. juni 2018 via mobile enheter

Fantastisk bra!!! alt smaker godt. God Servic og nydelige mat. Anbefales
Har prøv mange forskjellige retter her og har ikke blitt skuffet.

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, tomasl40
Anmeldt 14. juni 2018 via mobile enheter

Dere må prøve den indiske maten her! Den er nydelig! Hyggelig betjening og god service. Barnevennlig☺️

Dato for besøk: juni 2018
Takk, linaj960
Anmeldt 6. juli 2017 via mobile enheter

Sjekket på appen at dette stedet hadde glutenfri meny. Mye og velge i på menyen, god mat og hyggelig betjening. Kan fort bli en stamplass.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Anders E

Reisende som så på Sea View International Restaurant, så også på

Har du vært i Sea View International Restaurant? Del dine erfaringer!