Destinia.com
Travelocity
Orbitz.com
Anmeldt 10. november 2018

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
ElisabethL1996, Leder  på Scandic Hell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. november 2018

Anmeldt 29. oktober 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
ElisabethL1996, Leder  på Scandic Hell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. oktober 2018

Anmeldt 11. oktober 2018

Småbarnsfamilie på tur, kommer inn sent en kveld, ungene er slitne. Viser seg at bookingen vi betalte nærmere 1700 kroner for var gjort til feil dato, en uke tidligere. Vår feil, og det er greit. Men av en stor hotellkjede som Scandic, syns jeg det er fryktelig firkantet å kreve inn ny FULL PRIS for nytt rom den kvelden vi kom, når de allerede hadde pengene våre på bok. Kommer ALDRI til å dra hit igjen, selv om det i utgangspunktet ville vært førstevalg ved flyreiser til/fra Trondheim. Føles ut som om at noen har stjelt penger fra oss, som vi kunne brukt på mat. Trøster meg med at så latterlig dårlig kundeservice vil alltid gå utover bedriften på sikt.

Romtips: Ikke dra hit!
Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, mari2018789
ElisabethL1996, Leder  på Scandic Hell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. oktober 2018

Hei Mariel og takk for din tilbakemelding.
Din bestilling er gjort med en pristype som ikke vil gi refusjon ved endring eller kansellering.
Priser med restriksjoner er godt forankret innenfor reiselivsbransjen generelt og er et tilbud der gjester og reisende kan velge en lavere pris, men da uten mulighet for endring eller refusjon ved kansellering. Ved sykdom er det reiseforsikringen som dekker tap av utgifter.
Informasjon om betingelser står spesifisert i bestillingsbekreftelsen, samt i bestillingsreglene som ble akseptert ved bestilling.

Vi forstår at feil kan skje og at det er uheldig å få en ekstra utgift, samtidig er det viktig å presisere at Scandic ikke kunne selge rommet videre til andre denne dagen. Under sommersesongen har vi høyt trykk på familierom og dette var en bestilling med ekstraseng.
Pristypen dere bestilte på tilsier at dere har garantert for rommet og da har ikke vi anledning til å tilby dette til en annen familie denne kvelden.

Vi håper vi kan ønske deg velkommen tilbake til Scandic ved en senere anledning.

Med vennlig hilsen,
Elisabeth Leirfall, Scandic Hell

Anmeldt 10. oktober 2018 via mobile enheter

Rent og ryddig hotell med trivelig betjening.
Greit rom men nok en gang elendig seng. To enkelt senger fungere svært dårlig som dobbeltseng.
Fantastisk frokost. Anbefales.
Skulle gitt full pott om sengen hadde vært bedre.

Takk, moiraner
ElisabethL1996, Leder  på Scandic Hell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. oktober 2018

Hei, og takk for din tilbakemelding. Jeg beklager at sengen på rommet du fikk ikke sto til forventningene, og vil anbefale deg å spesifisere at du ønsker dobbeltseng ved bestilling neste gang, så får du selvfølgelig det. Velkommen tilbake til oss skal dere være.
Med vennlig hilsen,
Elisabeth Leirfall, Scandic Hell

Anmeldt 8. oktober 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
ElisabethL1996, Leder  på Scandic Hell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. oktober 2018