Travelocity
eDreams
Orbitz.com
Trip.comUSD 172
Anmeldt 3. mars 2020 via mobile enheter

Hotellet er en kort spasertur fra Trondheim lufthavn Værnes og ligger like ved kjøpesenter med dagligvarebutikk. Serviceinnstilt personale er gjennomgående på hotellet. Fine og rene rom. Maten er i en klasse for seg selv. Godt utvalg i restauranten og en rikholdig frokostbuffet som gir en god start på dagen. Barområdet er fint og flinke bartendere som skaper en hyggelig stemning.

Takk, Tommy S
Anmeldt 3. mars 2020

Flott hotell,fikk et flott oppgradert rom ettersom det var bonusovernatting å en liten oppmerksomhet lå på rommet "En liten pose med sjokolade" Veldig koselig...
Vil bemerke at betjeningen på resturangen ( frokost) på morran,trenger virkerlig et stort og langt "Smilekurs" Å de er vel raske til å hente kopper fat etc..uten å spørre om det er greit at det blir tatt...

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, snuppa2020
Anmeldt 25. februar 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 12. februar 2020 via mobile enheter

Flott hotell med standard rom som gjerne kunne vært litt større. Tydelige slitasje på rommene (bad/fliser/fuger), vegger osv). Flott med vinduer som kan åpnes.
Vindu mot nord er fint.
Konferansefasilitetene er ok og dekker behovet.
Maten er kjempebra: god frokost, lunsj og middag!
Kommer gjerne tilbake :)

Dato for oppholdet: januar 2020
Takk, Oppdagerne
Anmeldt 11. februar 2020

Dato for oppholdet: februar 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com