ScandicHotels.comUSD 131
Booking.comUSD 132
FindHotelUSD 131
Trip.comUSD 200
Anmeldt 30. august 2020 via mobile enheter

Kunne bare velg mellom en salat og en tørr burger..

Hadde bestilt rom med dobbelseng.
Fikk rom med to enkeltsenger.

Da jeg klaget i resepsjonen fikk jeg to strips som de mente kunne binde sengene sammen.

Det viste seg at stripsene var for korte.

Ingen kompensasjon

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, GeirKaroli
Elisabeth Leirfall, Other på Scandic Hell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. oktober 2020

Hei Geir, og takk for din tilbakemelding. Jeg beklager virkelig at tilbudet i restauranten ikke var bedre når du besøkte oss, vi har nå på plass en ny og bedre meny. Jeg må også bare beklage at du ikke fikk den sengen du ikke bestilte, det skal selvfølgelig ikke skje.
Jeg håper du vil besøke oss igjen i fremtiden, så vi kan rette opp inntrykket du sitter igjen med.

Med vennlig hilsen,
Elisabeth Leirfall
Scandic Hell

Anmeldt 3. mars 2020 via mobile enheter

Hotellet er en kort spasertur fra Trondheim lufthavn Værnes og ligger like ved kjøpesenter med dagligvarebutikk. Serviceinnstilt personale er gjennomgående på hotellet. Fine og rene rom. Maten er i en klasse for seg selv. Godt utvalg i restauranten og en rikholdig frokostbuffet som gir en god start på dagen. Barområdet er fint og flinke bartendere som skaper en hyggelig stemning.

Takk, Tommy S
Anmeldt 3. mars 2020

Flott hotell,fikk et flott oppgradert rom ettersom det var bonusovernatting å en liten oppmerksomhet lå på rommet "En liten pose med sjokolade" Veldig koselig...
Vil bemerke at betjeningen på resturangen ( frokost) på morran,trenger virkerlig et stort og langt "Smilekurs" Å de er vel raske til å hente kopper fat etc..uten å spørre om det er greit at det blir tatt...

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, snuppa2020
Anmeldt 25. februar 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 12. februar 2020 via mobile enheter

Flott hotell med standard rom som gjerne kunne vært litt større. Tydelige slitasje på rommene (bad/fliser/fuger), vegger osv). Flott med vinduer som kan åpnes.
Vindu mot nord er fint.
Konferansefasilitetene er ok og dekker behovet.
Maten er kjempebra: god frokost, lunsj og middag!
Kommer gjerne tilbake :)

Dato for oppholdet: januar 2020