Travelocity
Expedia.comUSD 112
Anmeldt 29. mars 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 22. mars 2021

Positiv over hvor rent det var på rom og bad. Det var veldig gode senger. Flott mottakelse i resepsjonen. Maten var ypperlig, betjeningen hyggelig. Vi følte oss som hjemme. Covid tiltak var meget gode og man følte seg sikker inne på hotellet. Gode parkeringsmuligheter. En positiv opplevelse i en vanskelig tid.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, torerafdal90
Anmeldt 13. mars 2021

Super service med gratis oppgradering fra standard rom til junior suite, uten forespørsel. Vi feiret 10-årsjubileum, og de fantastiske folka på Hell overrasket oss med en bukett roser og et herlig matfat på det oppgraderte rommet. Vi bruker alltid dette hotellet når vi skal unne oss en natt borte, tidligere har det vært på grunn av den gode maten, men nå vil vi komme tilbake for den utrolig gode servicen.

Takk, amariajj
Anmeldt 30. november 2020