TripadvisorUSD 120
ScandicHotels.comUSD 121
Orbitz.com
Anmeldt 31. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Elisabeth Leirfall, Other på Scandic Hell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. august 2021

Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Skulle teste en junior suite. Denne var stor, med eget soverom og en liten balkong.
Pga koronarestriksjoner var alt ekstra fjernet fra rommet. Ingen romservice, som vi ville prøve siden vi hadde eget spisebord, ingen kaffemaskin/vannkoker etc. Kanskje man kunne lagt til litt på voucheren, satt inn en flaske vann, eller noe annet?
Manglet også ekstra puter.

Dette er tydelig et konferansehotell, kjapp men ikke spesielt personlig service ved innsjekk.

Baren i 1.etg var gjort om til område for Securitas fikk vi beskjed om da vi så etter et sted å sitte. Ingen skilt om dette eller annen info

Gangene virket ryddige og rene, også rommet. Stort bad og deilig med separat toalett. Ikke tidligere opplevd at det var stol til å sette inn i dusjen.

Frokosten hadde ok utvalg og grei kvalitet. Rettene virket rimelig ferske og ikke ligget for lenge.
Når man åpner opp sperringer for å slippe gjester inn til frokost hadde det også vært fint med et lite smil og "velkommen" På samme måte som når man sjekker inn/ut.
Ellers ganske oppmerksom betjening til å rydde vekk bord, vaske og fylle på.

Greit hotell til kurs/konferanse/gjennomreise. Ikke noe mer.

2  Takk, QExcellent

Hei, og takk for din tilbakemelding. Jeg må bare beklage at ikke ditt opphold hos oss stod helt til forventningene denne gangen, og at tilbudet på rommet ikke var sånn som det pleier under normale tilstander. Jeg håper virkelig at dere kommer tilbake når verden blir mer normal og alt vil være på plass igjen.

Med vennlig hilsen,
Elisabeth Leirfall, Scandic Hell

Anmeldt 31. mai 2021

Dato for oppholdet: mai 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 26. april 2021

Dato for oppholdet: april 2021

Anmeldt 2. april 2021

Flott hotell med hyggelig betjening for oss som var på gjennomreise. God service, flotte rom og gode senger.
Vi ble lutt senere enn planlagt. Så vi ringte og gav beskjed om når vi vil ankomme. Da ville jo restauranten være stengt, men da fikk vi bestille middag over telefonen som stod klar til oss da vi ankom. Veldig flott service som vi satte umåtelig pris på.

Dato for oppholdet: mars 2021
Takk, wenche748