Agoda.com
ScandicHotels.comUSD 125
Anmeldt 11. september 2021

Dato for oppholdet: september 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Elisabeth Leirfall, Annet på Scandic Hell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. september 2021

Anmeldt 5. september 2021 via mobile enheter

Vi hadde booket rom for helgen og var litt tidlig ute og håpet på å få sjekke inn kl. 13.00. Men NEI det gikk ikke. Innsjekk var kl. 15.00! Så vårt førsteinntrykk var IKKE bra av hotellet. Så da satt vi og ventet i 2 timer. Til frokost var det mange mennesker og veldig trangt. Her var det også ren militær disiplin og vi ble regelrett kastet ut av frokost salen kl. 08.45 fordi de henviste til regler. Det er mange måter å følge regler på og det går faktisk an å minne på tidspunkt og være litt høflig. Han servitøren vi fikk til vårt bord var IKKE høflig. Skikkelig dårlig oppførsel

Dato for oppholdet: september 2021
Takk, Triumoh1050

Hei, og takk for din tilbakemelding! Jeg må bare beklage at deres opphold hos oss sto til forventningene deres, og at dere ikke opplevde god service i restauranten.
Som det står på våre hjemmesider så er vanlig policy innsjekk kl. 1500. Vi kan derfor ikke garantere innsjekk før dette, så det kan være lurt å ringe i forkant neste gang for å høre om det er mulig å få rom tidligere. Når det gjelder frokosttider så har vi dessverre i disse tider med restriksjoner måtte dele opp i ulike seatinger sånn at alle skal få spist frokost.
Nå er verden endelig litt mer normal igjen, så jeg håper dere vil komme tilbake så vi kan få muligheten til å rette opp inntrykket dere sitter igjen med.

Med vennlig hilsen,
Elisabeth Leirfall, Scandic Hell

Anmeldt 31. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Elisabeth Leirfall, Other på Scandic Hell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. august 2021

Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Skulle teste en junior suite. Denne var stor, med eget soverom og en liten balkong.
Pga koronarestriksjoner var alt ekstra fjernet fra rommet. Ingen romservice, som vi ville prøve siden vi hadde eget spisebord, ingen kaffemaskin/vannkoker etc. Kanskje man kunne lagt til litt på voucheren, satt inn en flaske vann, eller noe annet?
Manglet også ekstra puter.

Dette er tydelig et konferansehotell, kjapp men ikke spesielt personlig service ved innsjekk.

Baren i 1.etg var gjort om til område for Securitas fikk vi beskjed om da vi så etter et sted å sitte. Ingen skilt om dette eller annen info

Gangene virket ryddige og rene, også rommet. Stort bad og deilig med separat toalett. Ikke tidligere opplevd at det var stol til å sette inn i dusjen.

Frokosten hadde ok utvalg og grei kvalitet. Rettene virket rimelig ferske og ikke ligget for lenge.
Når man åpner opp sperringer for å slippe gjester inn til frokost hadde det også vært fint med et lite smil og "velkommen" På samme måte som når man sjekker inn/ut.
Ellers ganske oppmerksom betjening til å rydde vekk bord, vaske og fylle på.

Greit hotell til kurs/konferanse/gjennomreise. Ikke noe mer.

2  Takk, QExcellent

Hei, og takk for din tilbakemelding. Jeg må bare beklage at ikke ditt opphold hos oss stod helt til forventningene denne gangen, og at tilbudet på rommet ikke var sånn som det pleier under normale tilstander. Jeg håper virkelig at dere kommer tilbake når verden blir mer normal og alt vil være på plass igjen.

Med vennlig hilsen,
Elisabeth Leirfall, Scandic Hell