TripadvisorUSD 152
Travelocity
Anmeldt 9. mars 2022

Dato for oppholdet: mars 2022
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Jonas Ekrem, Annet på Scandic Hell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. mars 2022

Anmeldt 27. februar 2022

Opphold fra søndag til fredag er over. Bra service fra kursvertene på hotellet. Veldig mye god mat i buffeen. Dette er et veldig fint hotell for kursvirksomhet og dette er ikke siste gang vi bruker dette hotellet. Pluss for kort gangavstand til flyplassen

Dato for oppholdet: februar 2022
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, kristine jelstr... t
Jonas Ekrem, Annet på Scandic Hell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. februar 2022

Hei Kristine, takk for fantastisk rangering og hyggelige ord! Du trekker frem flere av punktene vi har fokus på, så det varmer ekstra å lese ordene dine! Vi gleder oss til å se deg igjen.

Anmeldt 12. februar 2022

Meget fornøyd med rommet, varme i badgulv og alt! Topp kvalitet.

Jeg var innom restauranten flere ganger i mitt opphold. 10/10 servitører, veldig hyggelige ansatte og bare velstand.

Anbefaler virkelig en tur innom Scandic Hell, og ikke minst restauranten.

Dato for oppholdet: februar 2022
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, TorstensenT
Jonas Ekrem, Annet på Scandic Hell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. februar 2022

Takk for fantastisk rangering og hyggelig tilbakemelding!

Anmeldt 1. desember 2021

Istedenfor å dra til Trondheim, valgte vi dette hotellet på vår bilferie i Norden. Og det angrer vi ikke på. Nydelig hotel på alle måter. Gode senger, god frokost og hyggelig betjening. her vil vi bo en annen gang!

Romtips: Rom mot toglinjen kan gi noe støy.
Dato for oppholdet: november 2021
Takk, 88Berit88
Elisabeth Leirfall, Other på Scandic Hell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. desember 2021

Hei Berit, og tusen takk for hyggelige ord! Vi ser frem til å se dere hos oss igjen ved en senere anledning.

Med vennlig hilsen,
Elisabeth Leirfall, Scandic Hell

Anmeldt 27. november 2021 via mobile enheter

For en fantastisk service på Scandic Hell Hotell på Værnes! Vi kom midt på natten og så viser det seg at vi hadde bestilt rom på et annet hotell og det var lang ventetid på taxi. Da ordnet den utrolig hyggelige og serviceinnstilte resepsjonisten med blant annet å ringe hotellet vi skulle bodd på for å høre om det lot seg gjøre å kansellere der og ordne rom på det hotellet vi hadde kommet til. Vi sov i gode senger og spiste nydelig frokost med hyggelig betjening og er så takknemlig ovenfor resepsjonisten som hjalp opp ⭐️

Dato for oppholdet: november 2021
Takk, Cessa_7

Tusen takk for hyggelige ord Cessa, vi er glad vi kunne hjelpe deg! Velkommen tilbake til oss på Hell neste gang.

Med vennlig hilsen,
Elisabeth Leirfall, Scandic Hell