FindHotel
ScandicHotels.comUSD 156
Anmeldt 9. mai 2022

Dato for oppholdet: mai 2022
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Jonas Ekrem, Annet på Scandic Hell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. mai 2022

Anmeldt 4. mai 2022

Det var en stor overraskelse og besøke hell hotell .blide og hyggelig i resepsjonen .følte på ingen måte at jeg var på et flyplass hotell svømmebasseng først nydelig bastu ikke i drift,men så kom kveldens høydepunkt steibittfilet på glovarme tallerkner assistert av som kunne jobben sin og vel så det.bor i Trondheim ,men dette ga mersmak takk til ledelsen også som har satses på kvalitet Tusen takk

Dato for oppholdet: mai 2022
Takk, dennis285

Hei Dennis, takk for fantastisk tilbakemelding og fine ord! Det er tilbakemeldinger som dette som motiverer oss til å fortsette arbeidet med å begeistre! Vi gleder oss til å kunne ønske deg velkommen i fremtiden også!

Anmeldt 29. april 2022

Shitten rom med gamle sokker av en annen gest.
Frokost fra 0700, så for seint med tidlig fly.
For en vanlig hotell er disse måltid tider kanskje ok, men dette er et flyplass hotell som burde tilpasse seg slik. Stor skuffelse.

Dato for oppholdet: april 2022
Takk, Algard1

Hei, takk for tilbakemelding og veldig leit å høre at oppholdet ikke levde opp til dine forventninger. Gjenstander fra tidligere gjester skal selvfølgelig ikke være igjen, så her har ikke renholdet vært godt nok, det må vi bare beklage. Etter at restauranten vår stenger for kvelden, er shoppen vår tilgjengelig med diverse mat, vi skal ta tilbakemeldingen din med til vår neste evaluering av mattilbud. Vi har enkel frokost fra 04.00, så jeg kan nok en gang kun beklage for at dette ikke ble opplyst godt nok om ved innsjekk. Vi håper å kunne ønske deg velkommen i fremtiden og rette opp inntrykket!

Anmeldt 11. april 2022

Dato for oppholdet: april 2022
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Jonas Ekrem, Annet på Scandic Hell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. april 2022

Anmeldt 9. mars 2022

Dato for oppholdet: mars 2022
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Jonas Ekrem, Annet på Scandic Hell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. mars 2022