“Bortgjemt perle”

Kjøkken: Spansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 17. november 2018

Etter mye omkjøring kommer vi frem til en fortreffelig flott restaurant som må besøkes og som er historisk,

1  Takk, 842sveinb

Anmeldt 27. juli 2018 via mobile enheter

Fant denne litt tilfeldig etter at den restauranten vi skulle på var full, angrer ikke. Fantastisk betjening og fulle av humor. Maten var helt ypperlig og vi ønsker oss tilbake allerede selv om prisene var litt over gjennomsnittet ellers på øyen med ca €25 per person. Men man går glad, mett og fornøyd derfra.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Rune A
Anmeldt 10. juli 2018

Jeg og min samboer hadde en fantastisk dag på Casa Martell. Lokalet var nydelig, og maten likeså. Vi lot det være opp til kokken hva han ville servere oss. Han disket opp med urtefylte sopp, chorizopølser laget i området, langtidskokt lam m.m. Eieren kom med dessert og husets dessertvin spandert på huset, og tilbydde oss å se vinkjelleren med vin tilbake fra 1950-1960 -tallet. Alt i alt en utrulig opplevelse på mange områder. 10 av 10 poeng.

Dato for besøk: august 2017
Takk, toneh599
Anmeldt 15. november 2017 via mobile enheter

Etter å ha besøkt øyas nest høyeste fjelltopp reiste vi innom her for å spise lunch. Hadde blitt anbefalt stedet av venner som hadde spist lunch her tidligere
En 4 retters lunch med squash i en nydelig fikensaus og et helt helt spesielt nydelig, mørt og langstekt lammekjøtt gav oss en uforglemmelig lunch. En meget hyggelig kelner forklarte oss hvilke ingredienser i rettene som medførte disse spesielle smakene som gjorde at dette ble en unik smaksopplevelse .
Lokalene her med en mengde lokale gjenstander , vinflasker. Kjøkken redskaper i lokaler som hadde vært restaurant i århundrer - skapte også en uvanlig historisk opplevelse!
Stedet kan trykt anbefales !

Dato for besøk: november 2017
Takk, hansw900
Anmeldt 24. juli 2017 via mobile enheter

Atmosfære, mat, husets vin, service og prisnivå tipp topp, anbefaler et stopp i Santa Brigida på vei ned.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Beate Ø

Reisende som så på Casa Martell, så også på

Vega de San Mateo, Gran Canaria
Bandama, Gran Canaria

Har du vært i Casa Martell? Del dine erfaringer!