Anmeldt 6. april 2017

Hit må du kun reise hvis du vil ha fred og ro. Romantic Fatasia Suites, var veldig bra. Bra renhold og flott med egne solsenger rett utenfor. Det var iskaldt i bassenget.
Vi var litt uheldig med været, litt for mye vind og en del skyer, så det var litt kjølig. Måtte bruke jakke på morgen og kveld. Fin strandpromenade med trimapparater. Det var ikke satt ut solsenger på stranden. Den virket helt øde og forlatt.
Ta dere en tur rundt øya og reis en tur til Morro Jable. Der var det flott. Skal vi tilbake til denne øya så reiser vi nok dit.

Dato for oppholdet: mars 2017
Takk, 1960Heidi
r2pajarabeach, comercial på R2 Romantic Fantasia Dreams & Suites Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. april 2017

Takk for din kommentar.
Vi er glad for at du hadde et hyggelig opphold, og håper å se deg igjen
R2 Hotels

Anmeldt 24. februar 2016

Når minibanken i hotellet slukte kortet mitt, så var svaret fra hotellet at det ikke var deres problem. Takk for at guiden var der og fikk ringt sin sjef som strammet opp hotell ansatte. Når vi skulle hente håndklær i baren, ble vi fullstendig oversett til fordel for alle andre gjester. Vi var mor og datter solreiser sammen, og det virket ikke som om de var så veldig interessert i oss som gjester. Maten var et eget kapittel de få måltidene vi spiste, alt smakte fisk.

Dato for oppholdet: februar 2016
Takk, stripa
r2pajarabeach, comercial på R2 Romantic Fantasia Dreams & Suites Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. februar 2016

Takk for din kommentar.
Vi føler at stoffet ikke har blitt som forventet
Vi har tatt til etterretning av alle som hjelper oss til å forbedre vår kvalitet og service.

Anmeldt 28. desember 2022

Dato for oppholdet: desember 2022
Rdos Hotels, General Manager på R2 Romantic Fantasia Dreams & Suites Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2 uker siden

Anmeldt 15. desember 2022

Romtips: All inclusive, Rooms on the Fantasia side are quieter.
Dato for oppholdet: desember 2022
Rdos Hotels, General Manager på R2 Romantic Fantasia Dreams & Suites Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. desember 2022

Anmeldt 18. oktober 2022 via mobile enheter

Dato for oppholdet: oktober 2022
Rdos Hotels, General Manager på R2 Romantic Fantasia Dreams & Suites Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. oktober 2022