“Veldrevet biffrestarant ”

Kjøkken: Steakhouse
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 2. januar 2018 via mobile enheter

Fantastisk mat, vi besøkt restauranten 3 ganger og forlot mette og veldig fornøyde samtlige ganger. Fantastisk kjøtt. Rødvinssausen med trøffel var helt nydelig. Anbefales til alle biffelskere!

Takk, Sissel L
Christer L, Ägare på EAT. bar & grill, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. januar 2018

“Veldrevet biffrestarant ”

Tack för alla era besök !! Vi älskar återkommande gäster. Gör dom sedan ett fint omdöme här på TP så blir vi såklart extra glada . Jag ser att ni gör ert första omdöme här..Fortsätt med att göra omdömen det hjälper många att hitta rätt lite fortare och ger oss bra feed back pä vad vi sysslar med..Stort tack igen !!!

Team EAT

Anmeldt 31. desember 2017 via mobile enheter

Sjekket tripadvisor for å finne en god og rimelig resturant i nærheten. EAT dukker opp som nr. 1. Få bord men vi satt ble tatt godt i mot av en Svenske og fikk sitte utenfor med en øl til bord ble ledig. Vi var 5 stykker og alle bestilte forskjellig. Etterpå var alle enige om at dette var feriens beste måltid.

Takk, Ivar A
Christer L, Ägare på EAT. bar & grill, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. desember 2017

Tack för ert besök och fantastiska omdöme om oss här på EAT.Vi hoppas att vi snart ses igen och önskar er ett Gott nytt år:)!!! Välkomna tillbaks vi lovar att göra ert nästa besök lika trevligt om inte ändå bättre.Service is not our job....Its our pleasure...!!

Anmeldt 20. oktober 2017 via mobile enheter

Besøkte denne fantastiske restauranten den 19 okt. Jeg spiste «Pepperstek» og min kjæreste spiste « Chatealbriant provencal « servert med en nydelig rødvin til. Maten smeltet på tungen i ordets rette forstand. Profesjonelt og imøtekommende personale og en svært hyggelig og imøtekommende sjef. Hit kommer vi garantert tilbake. Kan virkelig anbefalest

Takk, Randi H
Christer L, Ägare på EAT. bar & grill, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. oktober 2017

"Fantastisk "

Tack tack för ert fina omdöme om oss och för ert besök . Både Peppersteak och Chatubriand provencal är 2 av våra best seller. Vi har nu Wagyu flank steak på menyn helt fantastisk prova den och du kommer säga o my ....... Vi på EAT hoppas att ni får en fin dag och att vi snart ses igen . Tack igen !!!

Team EAT bar & grill

Anmeldt 23. august 2017 via mobile enheter

Har man ikke opplevd kjøtt som smelter på tungen er EAT stedet.
Fantastisk måltid, personale og sjef er svært imøtekommende!
Om man har blitt litt "mattrøtt" under oppholdet, er dette stedet definitivt stedet å friske opp appetitten
Beste råvarene Thailand tilbyr!
Kommer definitivt tilbake!

-Malin & Henning

Takk, HenningFOlufsen
Christer L, Ägare på EAT. bar & grill, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. august 2017

"!!MÅ OPPLEVES!!"

Tack tack för ert fantastiska omdöme om oss på EAT . Trevligt att vi ses igen redan ikväll. Alltid lika nice när gäster bokar eller säger att vi ses imorgon innan dom går. Ni skriver ert första omdöme ser jag .Tack för att det blev om oss. Fortsätt med att skriva omdömen . Det är fantastiskt trevligt att som ägare få lite trevlig feedback och hjälper oss enormt mycket och en # # # # # laddar vår energi bank . Châteaubriant som ni åt är helt fantastisk jag kan bara hålla med om att den smälter i mun fantastiskt kvalite på köttet !! Fortsatt trevlig semester! Tack igen så synes ikväll då!!!

Team EAT

Anmeldt 3. august 2017 via mobile enheter

Kjempegod mat og nydelig atmosfære, profesjonelle servitører og kokker! Var en hel familie og var noe for alle og enhver smak.

Takk, sarapernillef
Christer L, Ägare på EAT. bar & grill, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. august 2017

Fantastisk deilig mat!”

Tack för besöket och trevligt att ni var nöjda med allt och att ni tar er tid och skriver här på TP. Det skulle vara intressant att veta varför det inte blev ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ När allt var så bra! Vi hoppas att vi snart ses igen och önskar er en fortsatt trevlig semester :) Stort tack !

Har du vært i EAT. bar & grill? Del dine erfaringer!