“Super bra mat👌👌”

Kjøkken: Steakhouse
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 19. januar 2019 via mobile enheter

Vi var innom med familien der vi bestilte langtidsstekt biff som smakte fantastisk
Ypperlig service var det der og anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 992aleksanderh
251christerl, Ägare på EAT. bar & grill, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. januar 2019

“Super bra mat”

Tack för ert besök och fint skrivna rader om oss. Ni åt vår berömda Chatubriand som vi gör begränsat antal av varje dag . Vi på EAT kan bara hålla med om att den är fantastiskt bra. Min personliga favorit är Entrecote- Ribeye Wagyu biff ..Testa den nästa gång och du kommer ha ett smile på dina läppar i flera dagar !!! Tack igen och välkomna tillbaks till oss !!!

Anmeldt 23. desember 2018 via mobile enheter

Har bestilt bord til nyttårsaften her, ville dra å teste ut først, absolutt ikke skuffet! Helt overlegen god mat, veldig god service og "dagens suppe" var veldig god. Gleder meg til å komme tilbake! Svenske eieren var rundt om på alle bordene og sørget for at alle hadde det bra. Veldig veldig fornøyd!

Takk, pettersr
251christerl, Ägare på EAT. bar & grill, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. desember 2018

Veldig god mat,veldig god service!

Tack tack för ert besök och fantastiska omdöme .Vi ses ju snart igen !! vi på EAT älskar det vi gör och hopppas ni får en fantastisk fortsatt semester och som sagt en trevlig kväll och Gott nytt år hos oss !!!!! Vi ses snart !!!

Anmeldt 8. november 2018 via mobile enheter

Utrolig god mat og en fantastisk service! Her gjør de virkelig alt for kundene sine! Vi kommer gjerne tilbake!

Takk, jankajohnsen
Christer L, Ägare på EAT. bar & grill, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. november 2018

“Fantastisk!”

Tack tack Janka för ert fina omdöme och besök. Det glädjes oss att ni var så nöjda att ni tar er tid att skriva här på TP. Vi älskar alla som gör som ni !! Tack igen och välkoma tillbaks till oss!!

Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

En fantastisk restaurant med utrolig god mat, drinker og service. Anbefaler også andre å ta turen dit.

Takk, heidilB3828EN
Christer L, Ägare på EAT. bar & grill, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. november 2018

Middag

Tack Heidi for ert fina omdöme och besök. Vi hoppas att ni får en fantastisk fortsatt semester och att vi. snart ses igen !!!!Välkomna tillbaks till oss på EAT.

Anmeldt 10. oktober 2018 via mobile enheter

Fant denne restauranten via TripAdvisor og valgte å teste den ut!
Utrolig hyggelig ansatte som tok seg tid til en prat og kom med gode tips til ting å gjør i nærheten og reiser videre fra phuket, fantastisk mat(kanskje beste biff spis noen gang) og drikke! Jordbær Mojito var nydelig!

Kan anbefales på det varmeste!

Takk, 791rakelb
Christer L, Ägare på EAT. bar & grill, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. oktober 2018

“Beste biff i byn!”

Tack Rakel för ert fina omdöme och besök. Vi vet att kvalitet lönar sig och att det inte finns några genvägar till framgång. Kan vi sedan erbjuda det till bästa priset på ön så är det ju ingen nackdel. Vi kan göra detta pga av att vi inte har några mellan händer från importen från Australien och låga omkostnader på hyra mm. Vi vill tacka er som varmast igen och önska er en trevlig semester och vi hoppas självklart att vi snart ses igen !!!!

Team EAT

Har du vært i EAT. bar & grill? Del dine erfaringer!