“FANTASTISK MAT 😍😍”

Kjøkken: Steakhouse
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 24. januar 2019 via mobile enheter

Biff blir ikke det samme etter pepperbiffen jeg fikk her! Fantastisk god og perfekt stekt. Servicen var også på topp. Anbefales på det strekeste⭐⭐⭐⭐⭐

Dato for besøk: januar 2019
Takk, LeneH470
251christerl, Owner på EAT. Bar & Grill, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. januar 2019

“FANTASTISK MAT ”

Vi älskar din head line “FANTASTISK MAT ” Jag kan bara hålla med er om att kvalitet vi håller är extrem hög. Vår lägsta nivå är otroligt hög. STORT tack för att ni kom till oss och vi hoppas självklart att vi snart ses igen ..Tack igen för att ni tar er tid att skriva här på TP....

Anmeldt 19. januar 2019 via mobile enheter

Vi var innom med familien der vi bestilte langtidsstekt biff som smakte fantastisk
Ypperlig service var det der og anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 992aleksanderh
251christerl, Ägare på EAT. Bar & Grill, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. januar 2019

“Super bra mat”

Tack för ert besök och fint skrivna rader om oss. Ni åt vår berömda Chatubriand som vi gör begränsat antal av varje dag . Vi på EAT kan bara hålla med om att den är fantastiskt bra. Min personliga favorit är Entrecote- Ribeye Wagyu biff ..Testa den nästa gång och du kommer ha ett smile på dina läppar i flera dagar !!! Tack igen och välkomna tillbaks till oss !!!

Anmeldt 23. desember 2018 via mobile enheter

Har bestilt bord til nyttårsaften her, ville dra å teste ut først, absolutt ikke skuffet! Helt overlegen god mat, veldig god service og "dagens suppe" var veldig god. Gleder meg til å komme tilbake! Svenske eieren var rundt om på alle bordene og sørget for at alle hadde det bra. Veldig veldig fornøyd!

Takk, pettersr
251christerl, Ägare på EAT. Bar & Grill, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. desember 2018

Veldig god mat,veldig god service!

Tack tack för ert besök och fantastiska omdöme .Vi ses ju snart igen !! vi på EAT älskar det vi gör och hopppas ni får en fantastisk fortsatt semester och som sagt en trevlig kväll och Gott nytt år hos oss !!!!! Vi ses snart !!!

Anmeldt 8. november 2018 via mobile enheter

Utrolig god mat og en fantastisk service! Her gjør de virkelig alt for kundene sine! Vi kommer gjerne tilbake!

Takk, AdvisorJJ
Christer L, Ägare på EAT. Bar & Grill, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. november 2018

“Fantastisk!”

Tack tack Janka för ert fina omdöme och besök. Det glädjes oss att ni var så nöjda att ni tar er tid att skriva här på TP. Vi älskar alla som gör som ni !! Tack igen och välkoma tillbaks till oss!!

Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

En fantastisk restaurant med utrolig god mat, drinker og service. Anbefaler også andre å ta turen dit.

Takk, heidilB3828EN
Christer L, Ägare på EAT. Bar & Grill, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. november 2018

Middag

Tack Heidi for ert fina omdöme och besök. Vi hoppas att ni får en fantastisk fortsatt semester och att vi. snart ses igen !!!!Välkomna tillbaks till oss på EAT.

Team EAT

Har du vært i EAT. Bar & Grill? Del dine erfaringer!