Bestill på forhånd

Ulike måter å oppleve Tarsier Conservation Area på
Anmeldt 13. november 2017 via mobile enheter

Fint lite sted for alle som er glade i dyr. En kort liten sti med 8 til 10 Tarsier (spøkelsesaper), verdens minste primat.

Dato for opplevelse: november 2017
Takk, Bernt T
Anmeldt 12. mai 2017

Ved å besøke parken får en forståelsen for hvor sårbare disse små skapningene er og hvor viktig det er at de får ha et fristed

Dato for opplevelse: mai 2017
Takk, sylvis96
Anmeldt 28. desember 2016 via mobile enheter

Vel verdt et besøk for å se disse sjeldne skapningene. Det kan se ut som vaktene har plassert ut dyrene på bestemte plasser for at turistene skal få se. Jeg fikk se fem stykker. Suvenirbutikken er ikke noe å bruke penger på

Dato for opplevelse: desember 2016
Takk, rune l
Anmeldt 19. oktober 2016

For en opplevelse! Verdens minste aper, med stoore øyne! Veldig så tillitsfull, vi fikk holde og mate en tarsier baby, det gjorde inntrykk, ett minne for livet ❤️.

Dato for opplevelse: desember 2015
Takk, Rita F
Anmeldt 15. desember 2015 via mobile enheter

Stakk innom på vei forbi, og det var absolutt verdt et besøk.. Liten runde å gå, og svært hjelpsomme folk som jobbet der som viste oss apene og fortalte oss det vi trengte å vite! Småting å kjøpe på vei ut.

Dato for opplevelse: november 2015
Takk, hildeb161