Travelocity
Orbitz.com
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Et koselig hotell i sveitsisk stil. Hyggelige ansatte. Koselig familierom med to dobbeltsenger og fint bad. Maten i restauranten var grei nok, men hadde fått bedre skår fra oss hvis det ikke var så mye halv/helfabrikata. Til forrett tok vi asparges med modnet spekeskinke og brie, og gledet oss! Den ble servert på grønn salat med noen maiskorn. Spekeskinken var «godt stekt» så den var nokså hard og litt vanskelig å spise, mulig de har hatt det hele i microen. Synd, for dette er en rett det er relativt enkelt å få til. Det var tomt for biff, så det ble kylling på oss til hovedrett. Denne hadde ingen usmak og kyllingen var saftig, men potetsalaten, peanutsauasen og dressingen virket som «heinz» og «denja». Forsåvidt ikke noe galt med det ift smak, men når hotellet er såpass spesielt i seg selv forventer man kanskje at maten er «hjemmelaget» eller har mer særpreg (også ift prisen selvfølgelig). Pommes frites kan du styre unna, denne var smakløs og dvask. Et av barna bestilte nachos, men denne «bollen» kom tydelig rett fra microen og man kunne ikke se at det var nachos i den da disse var få og lå «kokt» i bunn av skålen de ble servert i. Frokosten var godt ferskt brød med pålegg og egg, eggerøren var god og laget av «ekte» egg, men det var tomt for bacon. Alle de ansatte var serviceminded og hyggelige, men da vi kom tilbake fra dagsaktivitet hadde det ikke vært noen på rommet og ordnet/tømt søppel/byttet de våte håndklærne vi hadde brukt kvelden i forveien til å tørke badegulvet (gulvet ble vått under dusjing). Jeg tror hotellet kan vinne mye på å legge litt mer sjel i maten i restauranten, da omgivelsene allerede er på plass.

Takk, Metteman
Anmeldt 14. juli 2020

Det beste ved hotellet var en hyggelig og imøtekommende betjening.
Hotellets fasade er også flott.
Interiøret mangler "det lille ekstra" som gjør at det føles skikkelig koselig og lunt. Det kan gjerne koste på seg litt mer personlighet.
Rommet var ikke særlig koselig, og spesielt var badet ikke bra. Gammel standard. Og litt ukoselig å være på. Spartansk og gammelt. Ikke noe særlig leker eller opplegg for barn på hotellet. vi betalte 1890 for dobbeltrom med en ekstra seng. Det synes jeg er for dyrt for denne standarden. ellers: Restauranten var helt grei. Noe var veldig godt, annet litt middels. Frokosten var enkel og veldig kaotisk- skyldes nok korona-tiltak.
Forventer helt andre ting når man ser hotellets vakre fasade. Så her er det mye å gå på!

Takk, Jeannellee
Anmeldt 29. juni 2019

Sjarmerende, lite hotell omkranset av en hyggelig liten hotellhage og med beliggenhet sentralt i Seljord.

Med tanke på den spennende historien kunne man kanskje rendyrket denne enda mer. Det blir veldig standard A4. Men det fungerer bra og det er lett å trives her.

Badet på mitt rom trenger et lite løft, og dusjen var en katastrofe. Dusjhodet nektet å stå i rett posisjon og insisterte på å sprute rett i kabinettveggen. Tilslutt løsnet det og sørget for et eget lite Seljordsvann på badegulvet...

Hyggelig betjening.

Dato for oppholdet: juni 2019
Reisetype: Reiste alene
Takk, Rune H
Anmeldt 17. mai 2019

Heile familien var her på 17 Mai buffe og ja , det smakte bra. Ikkje det største utvalget med nok i massevis. Har ein i fam som har allergier og det viste seg at sausen varclagd frå bunnen av så dei visste kva den innhold, kaker baka på hotellet, lokal ost frå Lega, kjøttkaker frå Flatdal, heimelaga desserter . Ja me vart gode og mette både små og store. Anbefalast

Dato for oppholdet: mai 2019
Takk, Kai T
Anmeldt 26. juli 2018

Vi liker å ta en overnatting på turen fra Tjøme til Suldal / Vestlandet om sommeren. I år ble det Seljord Hotell, siden de tillot at vi hadde med vår hund.
Ble godt tatt i mot og vi fikk veldig god service, spes. tilrettelagt med hund.
Skal til bake i neste uke.

Romtips: Hyggelig, men det kan være en del støy fra trafikk .., avhengig av rommets beliggenhet.
Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Per-Olav L