Booking.comUSD 177
TripadvisorUSD 175
eDreams
Priceline
Anmeldt 30. mai 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat , men lite folk på jobb. Hotellet var fult denne flotte Lørdagen i Mai og med det var hotellet fullt. Hadde bestilt mat til kl 20 ,00, men fikk 21,15 . De som serverte var for få , når vi skulle ha dessert så var kjøkkenet stengt og det er for dårlig. De som var på jobb gjorde så godt de kunne, så dette blir derfor en klage til ledelsen og ikkje ansatte! Ellers en veldig hyggelig kveld.

Romtips: Er et lite men hyggelig hotel med kjempe god mat og hyggelig betjening
Dato for oppholdet: april 2021
Takk, Kai T
Anmeldt 17. august 2020 via mobile enheter

Et vakkert hotell i Seljords hovedgate. Fint å spasere i stille gater kveld og morgen. Alt er gammelt, men godt tatt vare på. Vi fikk rom med plass for bikkja på veranda. God mat, både til middag og frokost. Hyggelig norsk-nederlandsk vertskap.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, Kjeros
Anmeldt 16. august 2020

Når du bur her, må du vera innforstått med at det er eit gamalt hotell. Det er litt lytt og ingen ventilasjon. Rommet var romsleg og reint. Litt for mjuk seng etter mi meining. Til frukost var det svært dårleg med påfyll og rydding av bord.

2  Takk, Trehar
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde en natt her. Rommene var relativt oppdaterte. Vi fikk et lite enkelt rom med 4 senger og et større bad. Restauranten leverte god mat, men det var for kaldt i middags-salen, så vi satte oss i frokost salen. Biblioteket er et flott bevart rom Relativt dyrt i forhold til min forventede kvalitet.

1  Takk, jonashI3273KD
Anmeldt 17. juli 2020

Sjarmerende lite tre hotell men ganske nedslitte rom og svært gammelt bad. Gratis parkering rett bak hotellet. Svært høy pris ift kvalitet. Hyggelig restaurant med lokale råvarer og god service. Dette hotellet trenger betydelige investeringer for å få opp standarden

2  Takk, Carsten973