Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Trivelig vertskap, rent og bra sanitæranlegg, ryddig plass med flott badestrand veldig godt tilrettelagt for barnefamilier. Greit utstyrte (og rene) hytter til utleie.
Kiosk og kafé på plassen.
Plassen ligger fint til i vakre omgivelser som gir et godt utgangspunkt for mange typer utflukter, bl.a. en slusetur med kanalbåtene.

Romtips: Kun ei hytte med toalett
Takk, Per B
Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Vi var med venner 2 netter. Opplevde at det var skittent i fellesanlegg og dyrt.
Noen av vennene leide hytte. Prisen på den var høy og begrunnelsen var at det ble vasket ekstra grundig pga Covid19, men hyttene var skitne.
Vi syntes det var dårlig vasket i fellesanlegget og det var tomt for såpe.
Vi var på Lunde på campingplass der et par uker senere. Dere var det både renere og billigere og bo, samtidig som fasiliteten var bedre.

Takk, anitagro
Anmeldt 22. mai 2017

Kilen feriesenter er en perle i Telemark som er omringet av nydelig natur, badestand og en familie plass for store og små. Jeg har kommet hit i over 20 år og elsker plassen.
En rolig plass der man kan nyte naturen og omgivelsene.
Her er det kiosk der man får kjøpt gatekjøkkenmat og is til barna.
Stranda har leker til barne og en stor strand.
En perfekt plass både på sommer og vinter

Dato for oppholdet: juni 2016
Takk, 942linnn