“Supert sted”
Anmeldelse av Bocana de Palos

Bocana de Palos
Vurdert som nr. 2 av 51 Restauranter i Cabo de Palos
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Super mat og veldig hyggelige kelnere - anbefales Vi spiste Marinera, Pluma, Croquetas, tataki og en god ribera del duero

Takk, Scenic54560946930

Anmeldt 29. september 2019

Maten var ok og personalet var hyggelige, men serveringen var dårlig. To av oss ble servert raskt og var for lengst ferdig med maten mens vi andre fortsatt satt og ventet. En av oss opplevde å bli servert noe annet enn der som var bestilt og sendte maten tilbake. Mer venting og tilslutt kom en annen rett som heller ikke var bestilt. Riktignok er beliggenheten fantastisk, men vi kommer nok ikke tilbake hit.

Dato for besøk: september 2019
Takk, IngerEs
Anmeldt 27. september 2019

Super mat og service. Lave priser. Spiste lunch, hummer paella. Flott beliggenhet og utsikt! Anbefales.

Dato for besøk: september 2019
Takk, 702steinark
Anmeldt 4. september 2019

I Cabo finnes det mange restauranter med god kvalitet. Bocana er blant de beste. Har du ikke bestilt bord, så må du belage deg på venting. Men det er greit når kvaliteten på maten og servicen er ypperlig. Anbefales.

Dato for besøk: august 2019
Takk, Kurt M
Anmeldt 18. juli 2019 via mobile enheter

Igjen, veldig god mat, super betjening og den beste beliggenheten i Cabo de Palos. Helt rå på sjømat! Anbefaler linguinen m sjømat!

Dato for besøk: juli 2019
Takk, 797annelinea

Reisende som så på Bocana de Palos, så også på

La Manga del Mar Menor, Municipality of Cartagena

Har du vært i Bocana de Palos? Del dine erfaringer!