Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 7. oktober 2019

Genialt å reise hit i høstferien. To dager i badeland med 5 vannsklier. Helt greit hotell, kunne hatt bedre resturang på lørdagskvelden. Den var stengt for det var en show på hotellet. Men hamburger resturangen var åpen og den hadde helt greie hamburgere.

Dato for oppholdet: oktober 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, BerntHugo
Anmeldt 7. august 2019

Lå her en uke med campingvogn og det var mye støy hver eneste dag fra div arrangement. Bortkastet ferieuke. Området bærer preg av manglende vedlikehold og servicehusene er slitt og illeluktende. Sikkert fin partycamp, men elendig familecamping. Dyrt er det også.

1  Takk, MatsH120
Anmeldt 4. august 2019 via mobile enheter

Havsbadet lener seg på gamle vaner. Folket kommer tilbake år etter år fordi de alltid har gjort det.
Tivoliet som står der om sommeren er gammelt og slitt.
Skeppet bærer preg av halvferdig og ukoselig og så koster det ekstra for alle aktivitetene, så i tillegg til at det er dyrt å bo der, så er det mange ekstrakostnader dersom man ikke har fått seg en pakkedeal.
Denne gangen lå vi på hotellrom, vegg til veggteppet ser ganske nytt ut, men det er dårlig støvsugd så rommet var skittent. Hår på dyna fant vi også. Baderommet var ikke pusset opp siden 80 tallet virker det som.

Frokosten bar bra, men frokostsalen bærer også preg av å være uferdig og er veldig ukoselig.

Badelandet er virkelig ikke verdt pengene. Vannet var skittent allerede tidlig på dagen.

Havsbadet må virkelig oppgradere standarden sin for at vi skal vurdere å komme tilbake dit.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, ceciliesj
Anmeldt 31. juli 2019

Leide "sommarstuga" til meg og 2 barn. Alt for dyrt i forhold til størrelse og standard. Stort renoveringsbehov. Mangler bl.a. vindu/rømningsvei på soverom (som ligger innerst i hytta). Ta med eget sengetøy! Her må du betale 150 kr per pers for engangs papirlignende sengetøy og håndduk som blir hull i med en gang. Veldig skuffende. Får pluss for mye aktiviteter for barn, men vi drar en annen plass til neste år.

Takk, Helene S
Anmeldt 23. juli 2019 via mobile enheter

Begynner å bli en stor plass med mye folk. Plassen bærer preg sv at man ikke klarer å dekke opp renoveringsbehov, rengjøringshyppighet og nok folk på alle plasser. Men tilbyr mye aktivitet til barn og unge, savner lekeplasser i kortere avstand fra vognområder. Vært her i mange år, i flere omganger og ble skuffa når de ber gjengangere av kunder reise fra campen for å avholde tre dagers konsert. Vi og vårt reisefølge finner oss ny fast camping til neste år. Campen er en trivelig plass og byr på mange muligheta.
Etter summer games fikk vi sette igjen vogna for ei god uka på anvist parkeringsplass. Kjipt å komme tilbake å finne zippen stelt, gasskassen åpna og gummihette til drag borte. Årets ferie ble kjip på mange områda.

Takk, 669kathrinl