Apartcomplex Olymp(Sveti Vlas)
TripAdvisor
Diamond Apartments(Sveti Vlas)
TripAdvisor
Anmeldt 24. mai 2016 via mobile enheter

Fornøyd med hotellet. Litt kjedelig utvalg i bufeet, og ellers i matveien men bortsett fra det er vi superfornøyd. Var på venne/par tur, vi var 5 stk. Alle fornøyd. Kjedelig å måtte betale for wifi. Og massasjen på hotellet er dobbelt så dyr som i Sunny Beach. Minus for at det ikke deles ut badehåndklær, og for at ikke alle restaurantene er åpne før høysesongen.

Opphold: mai 2016, reiste med venner
Takk, Frisør L
Anmeldt 14. mai 2016 via mobile enheter

Internet dekning overalt.
Frokost bra med unntak av mangel Engelsk forståelse.
Greit trenings studio, kostet 5Lv pr.gang.
Ingen håndkle service.
Harde senger.
Ligger litt offsite, men god sjåfør service på hotellet.
Resepsjons personalet trenger smilekurs.
Gode priser på mat og drikke på hotellet.

Opphold: mai 2016, reiste som et par
Takk, Tom B
Anmeldt 12. september 2014

Nettopp kommet hjem etter en ukes ferie på GOE. Rommet var bra og uteområdet helt spektakulært. Vi elsket den italienske resturanten, både med tanke på mat, og betjeningen. Resturanten i selve hotellbygget var lite imponerende. Liten meny, og de to gangene vi prøvde å spise middag der, var vi temmelig skuffet. Prøvde meg på noe kylling greier rullet i cornflakes. Smaken var i og for seg god, men hadde det ikke vært for at jeg har sterke tenner hadde jeg ALDRI klart å tygge bitene!!!
Var også på fiskeresturanten en kveld. Det endte med svidd scampi som smakte sot, rå kylling, og risotto med grønnsaker som smakte gammal fisk. Kelneren la seg flat, men vi kommer aldri til å spise der igjen!
Da vi skulle sjekke ut (vårt reisefølge hadde 2 dobbeltrom på hotellet) måtte vi vente mens stuepiken gikk igjennom rommene. Det hadde vi forståelse for i og med at det sikkert er noen som forsyner seg av minibaren o.l uten å betale. Vi fikk så beskjed om at det manglet en kaffekopp, ei teskjed, et håndkle og en juice fra minibaren. Koppen og teskjeen hadde jeg tatt fra mitt rom og inn på det andre rommet, så det var greit. Men hånkle og det fra minibaren hadde jeg ikke rørt. Men blikket jeg fikk fra damen i resepsjonen fikk meg til å føle meg som en simpel tyv. Vi diskuterte fram og tilbake en stund før hun tilslutt sa at det var greit, å vi skulle bare dra. Så jeg har i allefall lært at jeg skal telle innholdet i minibaren, samt håndklær, hver dag. For det der vil jeg ikke oppleve igjen!
Men bortsett fra dette så har oppholdet vårt vært flott, å vi kunne godt tenkt oss å komme tilbake.

Opphold: september 2014, reiste med familie
1  Takk, Gry vera L
Anmeldt 26. juli 2013

Kommet hjem etter 18 dager i GOE. Detter er 5 året vi tilbringer ferien i GOE. Bodde i leilighet nær stranden med panoramautsikt utover Svartehavet. Anlegget er stort med flere muligheter. Kort vei til marinaen og landsbyen. Nydelig mat på alle restaurantene.
Bulgaria er ett land som har endret seg i posetiv retning i de årene vi har feriert (hvert år siden 2006).
GOE er ett av Svartehavets beste anlegg og kan anbefales på det høyeste.
Det er ett anlegg som ikke bærer preg av charter trafikk.

Romtips: Er verandaen østlig retning er det morgensol. Vestligretning er det ettermiddagsol.
  • Opphold: juli 2013, reiste med familie
1  Takk, Rune V
Anmeldt 11. juni 2013

Rommet var ikke like fint som vi håpet på men fortsatt det fineste vi har bodd på. Vi bodde i leilighetene og de var veldig bra utstyrt med NESTEN alt vi trengte. OBS. Det er IKKE stekepanne på kjøkkenet :/

Hagen er fantastisk, og det er mange basseng du kan benytte deg av ute + et inne.

Mattips: Ikke spis risotto med sjømat på den italienske resturangen. Den smaker som julegrøt med blekksprut :P
Gluten free anternativ fant jeg ikke noe av noesom helst sted i bulgaria .

Skal dere inn til sunny beach er det letteste buss eller bestille taxi i resepsjonen. Billigst og bruke hotellet sine sjåfører . Ikke tenk på å gå dit med mindre dere vil bruke flere timer :)

• Opphold: juni 2013, reiste som et par
1  Takk, Jeanpan